skatte spg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

henh01

Hvornår er det man kan se om man skal have skat tilbage eller om man skal betale for skatteåret 2012?

Jep - vi kunne virkelig godt trænge til en lille ekstra portion penge så krydser for at der falder lidt af til vores fordel Januar er virkelig lang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Den lykkelige

Fredag d. 1 marts 

Anmeld

8. januar 2013

henh01

Den lykkelige skriver:

Fredag d. 1 marts 

Super! Tusind tak...

I så fald der falder lidt af, ved du så hvornår de kommer til udbetaling?

Anmeld

8. januar 2013

Den lykkelige

henh01 skriver:

Super! Tusind tak...

Uha det ved jeg ikke.. men plejer være indenfor max 14 dage.. alle de gange jeg har fået tilbage der har det været et par dage efter! 
Jeg har også sat vores renteudgifter meget lavt, så er også vildt spændt på om vi får en lille opsparing ud af det 

Anmeld

8. januar 2013

2babygirls

henh01 skriver:

Super! Tusind tak...

http://skat.dk/SKAT.aspx?oId=17406

Anmeld

8. januar 2013

Den lykkelige

Nå kan lige se en anden sætter link op med den 4. marts..  jeg fik afvide af skat det var d. 1.. men er nok lavet om så.. er nogle uger siden jeg spurgte om det.. 

Anmeld

8. januar 2013

henh01

Den lykkelige skriver:

Uha det ved jeg ikke.. men plejer være indenfor max 14 dage.. alle de gange jeg har fået tilbage der har det været et par dage efter! 
Jeg har også sat vores renteudgifter meget lavt, så er også vildt spændt på om vi får en lille opsparing ud af det 

jeg har ikke gjort noget for at vi burde få noget tilbage. Har egentlig tilpasset det rimelig godt - så det er ganske lidt vi får hvis vi får, men guderne må vide at lidt også har ret i disse tider

Anmeld

8. januar 2013

(august)

Det afhænger jo af om begge er ansat eller om den ene eller begge er selvstændige.

Vi får det først afvide i juni/juli, da jeg er selvstændig, så vi ryger ind under udvidet selvangivelse.

Men hvis begger ansat så er det start marts.

Anmeld

8. januar 2013

henh01

(august) skriver:

Det afhænger jo af om begge er ansat eller om den ene eller begge er selvstændige.

Vi får det først afvide i juni/juli, da jeg er selvstændig, så vi ryger ind under udvidet selvangivelse.

Men hvis begger ansat så er det start marts.

Vi er ikke selvstændige

Anmeld

8. januar 2013

Pige2009

henh01 skriver:

Super! Tusind tak...

Omkring 3 uger efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.