Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fredag d. 1 marts
Den lykkelige skriver: Fredag d. 1 marts
henh01 skriver: Super! Tusind tak... I så fald der falder lidt af, ved du så hvornår de kommer til udbetaling?
Super! Tusind tak... I så fald der falder lidt af, ved du så hvornår de kommer til udbetaling?
Uha det ved jeg ikke.. men plejer være indenfor max 14 dage.. alle de gange jeg har fået tilbage der har det været et par dage efter! Jeg har også sat vores renteudgifter meget lavt, så er også vildt spændt på om vi får en lille opsparing ud af det
Nå kan lige se en anden sætter link op med den 4. marts.. jeg fik afvide af skat det var d. 1.. men er nok lavet om så.. er nogle uger siden jeg spurgte om det..
Den lykkelige skriver: Uha det ved jeg ikke.. men plejer være indenfor max 14 dage.. alle de gange jeg har fået tilbage der har det været et par dage efter! Jeg har også sat vores renteudgifter meget lavt, så er også vildt spændt på om vi får en lille opsparing ud af det
Det afhænger jo af om begge er ansat eller om den ene eller begge er selvstændige.
Vi får det først afvide i juni/juli, da jeg er selvstændig, så vi ryger ind under udvidet selvangivelse.
Men hvis begger ansat så er det start marts.
(august) skriver: Det afhænger jo af om begge er ansat eller om den ene eller begge er selvstændige. Vi får det først afvide i juni/juli, da jeg er selvstændig, så vi ryger ind under udvidet selvangivelse. Men hvis begger ansat så er det start marts.
Omkring 3 uger efter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128