Så er jeg tilbage igen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2009

Mormilla

Fam. Madsen skriver:

hej

velkommen tilbage ville ønske det var min søn der gik selv

Mange tak

Det skal nok komme når han er klar. Hvor gammel er han?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Fam. Madsen

Mange tak

Det skal nok komme når han er klar. Hvor gammel er han?

han blev 1 år for ca 14 daqe siden ja ved jeg godt.. men kunne bare være så dejlig hvis han gik allerede

Anmeld

16. juni 2009

Betina88

Mormilla skriver:

Mange tak

Ja det er skønt at han kan gå

Det vil jeg gerne tro at det er ..

Anmeld

17. juni 2009

Mormilla

Fam. Madsen skriver:

han blev 1 år for ca 14 daqe siden ja ved jeg godt.. men kunne bare være så dejlig hvis han gik allerede

Ja man vil gene ha at de begynder at gå når de er 1år. Men Patrick gjorde det da han var 13 mån.

Anmeld

17. juni 2009

Fam. Madsen

Mormilla skriver:

Ja man vil gene ha at de begynder at gå når de er 1år. Men Patrick gjorde det da han var 13 mån.

okay.. ja det vil man jeg er meget spændt på hvornår marcus selv går han går rundt ved tingene og når vi holder ham i hånden men det er lige som om han ikke synes det går stærk nok for når han vil noget nu så kravler han...

Anmeld

18. juni 2009

Mormilla

Fam. Madsen skriver:

okay.. ja det vil man jeg er meget spændt på hvornår marcus selv går han går rundt ved tingene og når vi holder ham i hånden men det er lige som om han ikke synes det går stærk nok for når han vil noget nu så kravler han...

Så er han jo kommet langt. Kan han stå uden at holde ved noget bare i lidt tid? Fordi da Patrick begyndte på det gik det stærkt!!!

Anmeld

18. juni 2009

Fam. Madsen

Mormilla skriver:

Så er han jo kommet langt. Kan han stå uden at holde ved noget bare i lidt tid? Fordi da Patrick begyndte på det gik det stærkt!!!

ja det kan han men med det samme han finder ud af at han ikke har ved noget så falder han

Anmeld

18. juni 2009

Mormilla

Fam. Madsen skriver:

ja det kan han men med det samme han finder ud af at han ikke har ved noget så falder han

Ja så tror jeg ikke der er så lang tid i nu Vi øvede meget med Patrick...

Anmeld

18. juni 2009

Fam. Madsen

Mormilla skriver:

Ja så tror jeg ikke der er så lang tid i nu Vi øvede meget med Patrick...

det prøver vi også og gøre med marcus men han gider ikke... han bliver sur også kravler han væk det er lige som om han ikke mener det går hurtig nok med og gå

Anmeld

18. juni 2009

Mormilla

Fam. Madsen skriver:

det prøver vi også og gøre med marcus men han gider ikke... han bliver sur også kravler han væk det er lige som om han ikke mener det går hurtig nok med og gå

Ja okay så er der ikke så meget i kan gøre end bare at vente på at han begynder at gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.