Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
...Fra bilka, føtex og salling?
Jeg har 48 stk som ik skal bruges af mig De kan blive dine for den nette sum af 10 kr 8 kr til porto og 2 kr til kuvert
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Team Putte skriver: ...Fra bilka, føtex og salling? Jeg har 48 stk som ik skal bruges af mig De kan blive dine for den nette sum af 10 kr 8 kr til porto og 2 kr til kuvert
Ja tak - mangler lige 2 knive til samlingen
Jep jeg vil gerne købe dem
Wimmie skriver: Ja tak - mangler lige 2 knive til samlingen
Super Skal du bruge alle 48 mærker til det? (Aner jo ik hvor mange der går på en kniv ) Jeg sender lige mine konto oplysninger
Fenja09 skriver: Jep jeg vil gerne købe dem
Wimmie kom først, men hvis hun hopper fra er det dine
Er der nogle der kunne bruge til gryder? Ved ikke om de gælder mere, men jeg har nogle stykker..
Team Putte skriver: Super Skal du bruge alle 48 mærker til det? (Aner jo ik hvor mange der går på en kniv ) Jeg sender lige mine konto oplysninger
Jep Der går 40 mærker til én kniv (jeg har et halvt hæfte, så med de 48 vil jeg næsten være der)
Og tak
Wimmie skriver: Jep Der går 40 mærker til én kniv (jeg har et halvt hæfte, så med de 48 vil jeg næsten være der) Og tak
Det er iorden så får du dem alle!
Guldimaven skriver: Er der nogle der kunne bruge til gryder? Ved ikke om de gælder mere, men jeg har nogle stykker..
det er hvis slut
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128