Hjælp. Gonal-f

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

elsgaard90@live.dk

Det er første gang idag jeg skulle stikke mig med gonal-f og det gik ikke godt. Først så stak jeg og kunne ikke se den der skal gå i nul, så prøver jeg at dreje den inde i maven og det gjorde møg ondt, så tog jeg den ud og der faldt en dråbe ud, prøvede igen at stikke mig får at være sikker på at det hele var ude, men nu sidder jeg med angst for at det er gået fuldstændig galt og at jeg ikke har fået det jeg skulle ha'? Hjælp.. Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Lou

elsgaard90@live.dk skriver:

Det er første gang idag jeg skulle stikke mig med gonal-f og det gik ikke godt. Først så stak jeg og kunne ikke se den der skal gå i nul, så prøver jeg at dreje den inde i maven og det gjorde møg ondt, så tog jeg den ud og der faldt en dråbe ud, prøvede igen at stikke mig får at være sikker på at det hele var ude, men nu sidder jeg med angst for at det er gået fuldstændig galt og at jeg ikke har fået det jeg skulle ha'? Hjælp.. Knus

Tja jeg kan ikke rigtig huske at jeg havde problemer, jeg sørgede for altid at vende øjet opad så jeg kunne se at den talte ned.. men hvis den står på 0 nu, så burde du jo have fået det hele ind. 

Anmeld

8. januar 2013

Nessie

Jeg går ud fra at det er sådan en "klik-pen" du har.
Hvis du ellers har drejet den op på det rigtige antal enheder, og du har klikket den ind til den står på 0, så skulle du ikke have gjort noget forkert
At der ryger en dråbe ud, betyder ikke noget.

Bedre held i morgen, øvelse gør mester

Anmeld

9. januar 2013

elsgaard90@live.dk

Tak skal i ha' Håber også det går bedre imorgen, knus

Anmeld

9. januar 2013

Joerse

elsgaard90@live.dk skriver:

Første gang jeg tog Gonal-F var der også en gang imellem der var en lille dråbe når jeg tog den ud.. Og det betød ikke noget..

Så held og lykke med stikkeriet fremover

Anmeld

9. januar 2013

elsgaard90@live.dk

Tak for svar Idag gik det meget bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.