Et mærkeligt spørgsmål!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

Stineve

Må jeres børn, / kommende børn pille bussemænd, eller siger i til dem at det må de ikke, og at det er ulækkert!, ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

LauraLW

ja det var da godt nok et mærkeligt spørgsmål :-)

Umiddelbart tænker jeg at ja det må de da, men vil prøve at lære dem at gøre det evt. på toilettet hvor de kan bruge papir til deres fund... Og så kan de lære at vaske hænder bagefter :-) - Ved dog godt at det gør børn sikkert ikke, de piller når de leger, når de ser tv, når de skal sove etc, men man kan da prøve...

Kan dog slet slet slet ikke klare at bussemænd skal spises. Det er simpelthen for ulækkert og uhygiejnisk og det tollereres ikke.

Anmeld

15. juni 2009

Kloster

Hej.

Tror alle mennesker piller bussemænd. Der er bare forskel på hvor, hvordan og hvornår man gør det.

Jeg siger til mine drenge, de ikke skal pille bussemænd her. Altså hvor jeg lige står ell hvor der er andre mennesker.
Jeg råder dem til at gå ned på badeværelset, tage et stykke papir og vaske hænder bagefter.

Jeg tror på, at det er et menneskeligt behov, at holde sin næse ren og dermed ikke en dårlig vane, tabu ellen fejl. Men en ting, man bør blive vejledt i, fra små, om hvor, hvordan og hvornår dette behov er passende....

Håber du forstår det rod jeg skriver

Kloster

Anmeld

15. juni 2009

Diana...

Kloster skriver:

Hej.

Tror alle mennesker piller bussemænd. Der er bare forskel på hvor, hvordan og hvornår man gør det.

Jeg siger til mine drenge, de ikke skal pille bussemænd her. Altså hvor jeg lige står ell hvor der er andre mennesker.
Jeg råder dem til at gå ned på badeværelset, tage et stykke papir og vaske hænder bagefter.

Jeg tror på, at det er et menneskeligt behov, at holde sin næse ren og dermed ikke en dårlig vane, tabu ellen fejl. Men en ting, man bør blive vejledt i, fra små, om hvor, hvordan og hvornår dette behov er passende....

Håber du forstår det rod jeg skriver

Kloster

Enig.

Anmeld

15. juni 2009

trunte89

Self må hun det. Bare hun ikke spiser dem - DET er simpelthen bare for klamt!

Hun gør det allerede i stor stil. 

Anmeld

15. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ja, det må de godt... men det skal foregå ude på badeværelset hvor de kan tørre "den" af  i et stykke papir bagefter. Min datter havde en lang periode hvor hun spiste dem... det var SÅ klamt!

Anmeld

15. juni 2009

Betina88

Når min søn er gammel nok , må han da gerne pille bussemænd og selvfølgelig ska' han bruge papir ..

Men hvis han spiser dem , så vil jeg nok råbe lidt højt af ham , at det ska' han slet ikk' prøve på .. For det er klamt at se på ..

Anmeld

15. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Her bliver der pillet på livet løs Gerne fulgt med spørgsmålet om han fanger noget. Hvis han gør er vi heller ikke i tvivl, for så lyder det "MOAR...jeg har bussemand" Så bliver den tørret af i papir og der vaskes fingre

Anmeld

15. juni 2009

Stineve

Tusinde tak for svarene!..

Jeg er også fuldt ud enig i alt der siges... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.