UH Hjælp kan ikke vælge..?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

Miss Kat

Havde faktisk regnet med at folk havde valgt nr 4 /:

nå men ihvertfald har jeg slemt der, det er helt unikt og specialt 

Jeg synes også, nr. 4 har langt størst charme.

TS: Jeg så så lige at du skrev, det er en amatørfotograf der har taget billederne, hvilket gør mig lidt mere rolig, for jeg var godt nok ved at blive småmobset på dine vegne over den ekstreme mængde luft over hovedet på bettemanden og så de afskårede hænder, samt det sidste billede, hvor der er alt, alt for meget luft omkring ham. Haha sorry - men det er jo så fuldstændig ligegyldigt, når de ikke er taget af en professionel, og du i øvrigt er glad for billederne! Charmerende knægt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

TR

dola skriver:

Altså det er helt sikket at billedet skal være i sort/hvid men kan bare ikke bestemme mig for hvilket jeg skal vælge... IH
Så 1, 2, 3, 4 eller 5? 4 er lidt et Wildcard..

1eller 3  

lidt synd hænderne ikke er med , men man kan jo ikk få det hele .. 

Anmeld

14. januar 2013

dola

Miss Kat skriver:

Jeg synes også, nr. 4 har langt størst charme.

TS: Jeg så så lige at du skrev, det er en amatørfotograf der har taget billederne, hvilket gør mig lidt mere rolig, for jeg var godt nok ved at blive småmobset på dine vegne over den ekstreme mængde luft over hovedet på bettemanden og så de afskårede hænder, samt det sidste billede, hvor der er alt, alt for meget luft omkring ham. Haha sorry - men det er jo så fuldstændig ligegyldigt, når de ikke er taget af en professionel, og du i øvrigt er glad for billederne! Charmerende knægt!

Griner tak skal du have, skal så også siges at jeg har alt rå materiale så kan selv klippe klistre som jeg selv lige synes.

Men tak ja han er lidt af en vildbasse der giver sin mor nok at se til.. !

Anmeld

14. januar 2013

Moar2011

1 og 2 kan jeg bedst lide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.