Ved ikke hvad der er galt med mig..... Min mand og jeg knoklede for at blive gravide, og blev så gravid ved hjælp af fertilitetsbehandling.. og vi var jo lykkelige! Vi har fået den lækreste datter som nu er 5 mdr. ...
Jeg har altid været en følsom pige.. har altid tænkt meget over tingene, over fremtiden, måske bekymret mig for meget..
Den sidste mdr. har vores datter ikke sovet så godt.. hverken om dagen eller om natten.. så det har været hårdt ikke at få søvn... Og så er det jo klart man ikke er så overskudsagtig om dagen..
Men min lille skat skal jo passes.. og det gør jeg også... min mand mener jeg er en god mor! Men sommetider magter jeg det bare ikke... jeg får sug i maven og hjertebanken hvis hun græder og jeg hører det i alarmen... tænker åh nej så sov dog og giv mig fred!
Min mand arbejder fra kl 15-23 så jeg er alene om aftenen... på det sidste har jeg haft sug i maven og tung hjertebanken så snart min mand tar på arbejde... jeg tænker hele dagen at nu skal jeg ikke blive ked når han tar afsted, jeg kan jo sagtens klare det... og jeg går jo hjemme for at passe vores barn, det er jo derfor jeg har barsel!
Men jeg bliver frusteret når jeg ikke kan lave andet end at få hende tilat sove.. jeg vil også gerne indrette vores nye hus, bage, vaske tøj og alt andet husligt.... men det er som om dagene bare går med at putte hende.....
Jeg planlægger og planlægger oppe i hovedet hele tiden.. nu skal vi nå det og det og det... min mand siger jeg skal stoppe med det... Synes bare det er svært....
Skal til 5 mdr. undersøgelse med skatten snart.. måske jeg skal nævne det for lægen... Vil bare ikke stemples som depressiv el. lign. og vil slet ik ha medicin!
Anmeld