nu skal vores børn betale SKAT af deres lommepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

FrkZier

Jeg faldt lige over denne artikel: http://www.bt.dk/politik/chokbesked-fra-skat-din-teenager-skal-betale-skat-af-lommepengene

det er jo helt håbløst, hvis det dybt seriøst er sådan det kommer til at være!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

An&Jo

wauw..

Så får mine børn aldrig nogensinde lommepenge, til gengæld kan de få ugentlige gaver kan de..

Anmeld

8. januar 2013

Koen.

An&Jo skriver:

wauw..

Så får mine børn aldrig nogensinde lommepenge, til gengæld kan de få ugentlige gaver kan de..

Anmeld

8. januar 2013

Pige2009

FrkZier skriver:

Jeg faldt lige over denne artikel: http://www.bt.dk/politik/chokbesked-fra-skat-din-teenager-skal-betale-skat-af-lommepengene

det er jo helt håbløst, hvis det dybt seriøst er sådan det kommer til at være!

Og hvor mange forældre tror du så vil indberette det til skat? Nul! Sådanne ting springer jeg bare op og falder helt ned på

Anmeld

8. januar 2013

Nemesis

nogle gange så går det lidt for hurtigt med de lovtekster. Suk så skal de til at lave undtagelser osv.

alle de ressourcer der får til det.

Sisse

Anmeld

8. januar 2013

tarkoflen

Hold op hvor fjollet... Så forstår jeg slet ikke deres nye regler for sort arbejde...

Anmeld

8. januar 2013

Kay

det er o til at springe op og falde ned på!

i den alder har man fri kort (svaende til vi voksnes fradrag) så der ville o ik blive trukket en skid hvis det bliver indberettet any way...

er så også ret sikker på det ik er noget nyt... fra at man må arbede (13 år) skal alt løn indkomst indberettes til skat... så må man o selv bøe sig ud af at det at hælpe til i huset/haven er en del af det at være i en familie og ikke noget man får penge for...

men tilgengæld får man "lomme penge" sådan så man har penge på lommen hvis der var noget man skulle få brug for at købe

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

De har vel stadig et frikort på 30.000. Får de mere end det i lommepenge så synes jeg også næsten det et ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.