Jer der har hund: Træning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

Kloster

Hej.
Til jer der har hund...

Går I til hundetræning?
Har I gjort det og ikke gør det mere?
Hvorfor/hvorfor ikke?

Nu er jeg jo gift med en mand, der er "bidt" af en glad hund
Han er hundetræner og træner og går til konkurrence med vores egne hunde. (ikke den gamle mere, men den unge nu)

Er bare nysgerrig

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Vi har gået til træning men, men tidspunktet ligger så det ikke kan lade sig gøre med  Og hvorfor træning? Sådan som jeg ser det, var det ikke vores hund, der var til træning, men os mennesker. Vi skal lære at læse og forstå hunden. Men vi hjemmetræner med ham hver dag. Laver sporsøgning på marken, plads når han bliver luftet og den almindelige træning som mere er genopfriskning

Anmeld

15. juni 2009

KWL

Hejsa

Jeg har lige fået en helt ny lille hundehvalp. Jeg har tænkt at den skal til træning da jeg hader en uopdragen hund. Den skal lytre og vide hvad den må.
Måske lyder jeg barsk - det er jeg slet ikke men synes det er vigtigt at en hund kender sin plads. Tror i øvrigt også at de lige som børn har det bedst med trygge/faste rammer.

Kristine - der har meget svært ved at overholde det jeg lige har skrevet for min lille Ludvig hvalp er så nusserpusser skøn

Anmeld

15. juni 2009

Fam. Madsen

hej

vi har to dejlige hunde vi har aldrig gået til træning med dem da det ligger på et total dumt tidspunkt men vi har jo opdraget dem her hjemme, og de kender deres plads de ved hvor de høre hjemme de kommer når vi kalder sætter sig når vi siger det og alle de grund liggende ting..

hilsen sandra som elsker sine hunde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.