erfaringer bider i sutten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

kbm1

Loa skriver:

Isabella gør noget lign, hun får i hvert fald bidt hul i siderne af sutten. Og så ryger de ud når jeg opdager det. Men er du vimmer jeg tror ikke hun er klar til at smide dem endnu, hun er ekstrem glad for dem

det er min datter nemlig også.. men jeg tænker også på den anden side at jeg tror ikk hun bliver mindre glad for dem.. hun skal være storsøster om 4 måneder så det tror jeg i hvert fald ikke det er en god ide at skulle smide sutten..

da hun også skal starte i børnehave efter sommerferien synes jeg bare det hele skal ske på en gang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Loa

kbm1 skriver:

det er min datter nemlig også.. men jeg tænker også på den anden side at jeg tror ikk hun bliver mindre glad for dem.. hun skal være storsøster om 4 måneder så det tror jeg i hvert fald ikke det er en god ide at skulle smide sutten..

da hun også skal starte i børnehave efter sommerferien synes jeg bare det hele skal ske på en gang..

Jeg kan nemlig ikke finde ud af om det er en god idé i forbindelse med Isabella skal i BH eller om det bliver for meget på én gang

Det er filme svært altså....

Anmeld

8. januar 2013

kbm1

ja det er ski svært.. også derfor jeg gerne vil have sutten væk nu så der jo den ting mindre at tænke på

Anmeld

8. januar 2013

ZamanogDania

Det gjorde min datter også. Hun var også omkring de 2 1/2 år. Dagplejen og jeg blev enige med at hvis hun vil sut, så får hun bare en med hul i. Den ville hun self. ikke have. Så den smidte hun bare på gulvet. Så sagde jeg jamen du har jo bidt i den. Fra den dag af holdte hun op med sut. Det gjorde hun i june måned. Så hun var omkring 2 1/2 år.

Anmeld

8. januar 2013

kbm1

okay jeg tænker nemlig at vi bytter sutterne for en bamse som hun selv vælger..

problemet er også at hun er så meget i trods alderen lige nu så jeg tror ikk jeg ville tage den lige nu. hvis ikke det var fordi hun bider dem i stykker i løbet af to dage..

Anmeld

8. januar 2013

2babygirls

kbm1 skriver:

hjælp min pige på 2½ bider hendes sutter i stykker så vi er nødt til købe 2-4 nye om ugen.. hvis der er gået hul på smider jeg dem selvfølgelig ud da jeg er bange for hvis hun bliver kvalt i et stykke..

jeg har fortalt hende at hun ikke må bide i dem og at vi så må smide dem ud.. så bliver hun selvfølgelig totalt ulykkelig..

hun elsker sine sutter og beder tit om dem men hun får dem kun hvis hun er meget ked af det eller ved sove tid.. og hun bliver derfor sur og ked når vi siger nej..

er der nogle der har prøvet noget ligende??

jeg har mest lyst til at tage med fra hende nu men da vi skal ud og rejse i en uge på lørdag er jeg bange for om det er et dumt tidspunkt??

og jeg frygter et ramaskrig når vi tager dem;( hjælp

Min pige på 2,3 år gør det samme, og måtte også købe mig fattig i dyre man sutter hver uge, men så prøvede jeg at skifte fra silikone sut til den der gule mam sut, og så stoppede hun. Vi er nemlig igang med de fire sidste kindtænder, arg

Anmeld

8. januar 2013

kbm1

vi bruger nuuk med den gule sut så det hjælper ikke;(

desværre

Anmeld

8. januar 2013

2babygirls

kbm1 skriver:

vi bruger nuuk med den gule sut så det hjælper ikke;(

desværre

Så ville jeg nok tage kampen og farvel sut op. Selvom det er en træls periode at gøre det i. Vi har selv tænkt os at gøre der når lillesøster er nogle mdr

Anmeld

8. januar 2013

Pige2009

An&Jo skriver:

jep, det gjorde min dreng også, så i oktober tror jeg det var, tog jeg en beslutning om at tage dem fra ham, og han har ikke haft en sut i munden siden..

han blev bare ved med det selvom jeg sagde det var farligt, og til sidst kunne jeg ikke forsvare overfor mig selv at han risikerede at bide den over om natten, så vi valgte et suttestop, og han har ikke spurgt til den udover en enkelt gang dagen efter da han skulle sove.. med en forklaring om hvor den var accepterede han at han ikke fik den, og så er det gået sådan siden da..

Samme her Når først sutterne er væk, så går der kun 1-2 dage og så er det ikke længere et issue

Anmeld

8. januar 2013

Laulund87

Så ville jeg bestemt tage sutten! Det er jo klart ikke formålet at bide i den og det synes jeg sagtens man kan forklare sådan en størrelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.