At tage skridtet videre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

Lotte90

Efter 3 forsøg med hormonbehandlinger og 'bare' sexe derhjemme - tager vi nu skridtet videre og skal for første gang insemineres i denne cyklus..

Startede igår op med menopur og håber på at mine æg vil udvikle sig hurtigere denne gang end de plejer at gøre.. Jeg håber så meget at det lykkes i denne cyklus!! 

Nogle som har nogle positive historier omkring inseminering? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

tarkoflen

Jeg kan ikke bidrage med egne erfaringer med inseminering, men jeg kender et par stykker, det er lykkedes for

Jeg for at jeres første forsøg også bliver det sidste

Rigtig meget held og lykke!

Anmeld

8. januar 2013

Lotte90

tarkoflen skriver:

Jeg kan ikke bidrage med egne erfaringer med inseminering, men jeg kender et par stykker, det er lykkedes for

Jeg for at jeres første forsøg også bliver det sidste

Rigtig meget held og lykke!

Tusind tak

Anmeld

8. januar 2013

Nessie

Jeg har ikke selv prøvet inseminering, men kender nogle stykker det er lykkedes for, dog ikke første gang.

Held og lykke

Anmeld

8. januar 2013

Hullabullabulla

Lotte90 skriver:

Efter 3 forsøg med hormonbehandlinger og 'bare' sexe derhjemme - tager vi nu skridtet videre og skal for første gang insemineres i denne cyklus..

Startede igår op med menopur og håber på at mine æg vil udvikle sig hurtigere denne gang end de plejer at gøre.. Jeg håber så meget at det lykkes i denne cyklus!! 

Nogle som har nogle positive historier omkring inseminering? 

Har desværre ikke positive erfaringer med inseminering da begge vores forsøg mislykkedes.. Til gengæld blev jeg gravid på hormoner og sex hjemme  - dog blev jeg i 3. forsøg sat op i dosis af menopur hvilket jeg tror hjalp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.