Børnehavestart snart! Hvad har dit barn med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

ghf

Hejsa jeg er lidt nysgerrig, Omkring børnehave. mit barn skal snart starte og vil gerne være lidt forberet og gå ud og købe lidt nu her snart muligt hvor der er lidt tilbud. Jer som barn/børn som går i børnehave, eller skal til starte i bhv, hvor meget ekstra tøj har barnet med, hvilke tøj. hvilke sko, støvler det er bedst til bhv indendørs brug, futter eller sko (sko med snører eller uden! Bare generaltalt hvad barnet skal/har med, og en anden ting! min datter er begyndt at korte lidt ned i middagslur. Hvilke jeg håber at hun kan blive lidt klar på at hun sløjfer middagslur i bhv til den tid, men det Jo svært at sige om hun til den tid gerne har brug for en lur! Hvad gør jeres børn sover de i bhv. Eller ej.  (ups jeg har så mange spørgsmål?. hæverter det o.k Ønsker alle en god dag knus.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

CarinaSB

charmepigen skriver:

Hejsa jeg er lidt nysgerrig, Omkring børnehave. mit barn skal snart starte og vil gerne være lidt forberet og gå ud og købe lidt nu her snart muligt hvor der er lidt tilbud. Jer som barn/børn som går i børnehave, eller skal til starte i bhv, hvor meget ekstra tøj har barnet med, hvilke tøj. hvilke sko, støvler det er bedst til bhv indendørs brug, futter eller sko (sko med snører eller uden! Bare generaltalt hvad barnet skal/har med, og en anden ting! min datter er begyndt at korte lidt ned i middagslur. Hvilke jeg håber at hun kan blive lidt klar på at hun sløjfer middagslur i bhv til den tid, men det Jo svært at sige om hun til den tid gerne har brug for en lur! Hvad gør jeres børn sover de i bhv. Eller ej.  (ups jeg har så mange spørgsmål?. hæverter det o.k Ønsker alle en god dag knus.. 

Noah har.

2 trøjer
2 par bukser
2 sæt undertøj
2 par strømper
termo gummistøvler
alm gummi støvler
kondi sko

Noah er stoppet med at sove middags lur efter han er startet i bh

Anmeld

8. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har dette i bh:

Et sæt ekstra tøj

Sutsko. Vores dreng har gummisko og vores pige har bløde sko.

INGEN SNØRRE  i sko. De tager for meget tid for pædagogerne, at hjælpe - så velco er en rigtig god ting. Børnene skal være meget selvhjulpne.

Termotøj til tøjet bliver lidt varmer

Flyverdragt, huer, vanter mv.

Gummitstøvler til det bliver varmere

Regntøj til det bliver varmere

Ang. middagslur var både vores dreng og pige stoppet, da de begyndte i bh. Men ellers får de lov til, at sove det de har behov for, men det ændre sig som regel meget hurtigt når de begynder i bh.

Anmeld

8. januar 2013

ghf

tak for jeres svar. jeg har lige været inde på h&ms hjemmeside og synes bare ikke de har så meget udvalg. i sko / hjemmesko.  jeg tænkte nemlig jeg ville købe dem der da de ikk må være alt for dyre. og jeg har været nede i h&m butikken for noget tid siden der havde de heller ikke det helt store udvalg! men måske  har de fået nogen hjem det ved jeg så ikke: eller der er andre butikker der har udsalg på hjemmesko. og self kondi sko. hvilke slags hjemmesko bruger jeres barn. tror i kun der er udsalg her i januar månede. ? ellers må jeg se om pengene fra børnepengene kan slå til da vi har få penge at gørre med.

Anmeld

8. januar 2013

Pige2009

CarinaSB skriver:

Noah har.

2 trøjer
2 par bukser
2 sæt undertøj
2 par strømper
termo gummistøvler
alm gummi støvler
kondi sko

Noah er stoppet med at sove middags lur efter han er startet i bh

Samme ting bortset fra de almindelige gummistøvler, da hun ikke kommer til at bruge dem foreløbig  Laura har også flyverdragt, handsker og hue med... og det vigtigste - Molly! (sovedyr)

Anmeld

8. januar 2013

Pige2009

charmepigen skriver:

tak for jeres svar. jeg har lige været inde på h&ms hjemmeside og synes bare ikke de har så meget udvalg. i sko / hjemmesko.  jeg tænkte nemlig jeg ville købe dem der da de ikk må være alt for dyre. og jeg har været nede i h&m butikken for noget tid siden der havde de heller ikke det helt store udvalg! men måske  har de fået nogen hjem det ved jeg så ikke: eller der er andre butikker der har udsalg på hjemmesko. og self kondi sko. hvilke slags hjemmesko bruger jeres barn. tror i kun der er udsalg her i januar månede. ? ellers må jeg se om pengene fra børnepengene kan slå til da vi har få penge at gørre med.

Jeg har købt hjemmesko i Bilka til Laura til 27 kr. De er super gode Almindelige kondisko venter jeg nok lidt med at købe

Anmeld

8. januar 2013

ghf

Baagøe skriver:

Jeg har købt hjemmesko i Bilka til Laura til 27 kr. De er super gode Almindelige kondisko venter jeg nok lidt med at købe

wow hjemmesko til 27 kr. det var utroligt billigt ja kondi sko venter jeg os selv med indtil der bliver lidt mere varme i vejret men hvis jeg kan fine et par til halv pris. vil jeg helt sikkert købe et par sko så

Anmeld

8. januar 2013

LR85

charmepigen skriver:

Vi havde ikke andet med end det fra vuggestuen.

altså ekstratøj, bleer, sutsko, overtøj. 

Vores dreng startede i børnehave for 1 månedsiden og er 2,10 måneder. 

Her måtte vi bare skippe middagsluren, da de ikke har ressourcer til det. Så henter jeg ham ved 14 tiden, så dagen ikke bliver for lang. Og han bliver først afleveret ved 9-10 tidrn da jeg er på barsel med den lille. 

Anmeld

8. januar 2013

Pige2009

charmepigen skriver:

wow hjemmesko til 27 kr. det var utroligt billigt ja kondi sko venter jeg os selv med indtil der bliver lidt mere varme i vejret men hvis jeg kan fine et par til halv pris. vil jeg helt sikkert købe et par sko så

Ja, og det var normalpris. Nogle gode varme futter

Anmeld

8. januar 2013

Pige2009

LR85 skriver:

Vi havde ikke andet med end det fra vuggestuen.

altså ekstratøj, bleer, sutsko, overtøj. 

Vores dreng startede i børnehave for 1 månedsiden og er 2,10 måneder. 

Her måtte vi bare skippe middagsluren, da de ikke har ressourcer til det. Så henter jeg ham ved 14 tiden, så dagen ikke bliver for lang. Og han bliver først afleveret ved 9-10 tidrn da jeg er på barsel med den lille. 

Total luksus Heldigvis er der mulighed for at sove til middag i Lauras børnehave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.