Rod i understellet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har valgt at være anonym da jeg ikke ønsker folk der ved hvem jeg er skal kunne sige dette videre..

for 1 år siden opdgede jeg en "flap" lige inde i indgangen til skeden, slog det hen som at det nok var fra da jeg blev syet efter at have født min datter for 2,5 år siden, og da det jo ikke er et sted jeg kommer hver dag har jeg først nu opdaget at "flappen" er vokset ca til 3x så stor på omkring 2 mdr, Plus der er lige som små knappenåls hoveder omkring...   Jeg har ikke været synderligt sexuelt aktiv da jeg har været single, men efter jeg har fået en kæreste er der kommet gang i sengen igen, men, jeg bløder hver gang vi har været sammen, i starten troede jeg at det var fordi at jeg var ude af træning, men selv efter 14 dage er det ikke blevet bedre...

ville i gå til lægen med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Camillos

Anonym skriver:

Jeg har valgt at være anonym da jeg ikke ønsker folk der ved hvem jeg er skal kunne sige dette videre..

for 1 år siden opdgede jeg en "flap" lige inde i indgangen til skeden, slog det hen som at det nok var fra da jeg blev syet efter at have født min datter for 2,5 år siden, og da det jo ikke er et sted jeg kommer hver dag har jeg først nu opdaget at "flappen" er vokset ca til 3x så stor på omkring 2 mdr, Plus der er lige som små knappenåls hoveder omkring...   Jeg har ikke været synderligt sexuelt aktiv da jeg har været single, men efter jeg har fået en kæreste er der kommet gang i sengen igen, men, jeg bløder hver gang vi har været sammen, i starten troede jeg at det var fordi at jeg var ude af træning, men selv efter 14 dage er det ikke blevet bedre...

ja omgående.

Anmeld

8. januar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Ja, du skal bestemt kontakte din læge - og du skal ikke vente til imorgen.

/Fenja

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Ja, du skal bestemt kontakte din læge - og du skal ikke vente til imorgen.

/Fenja

Årh jeg bliver helt nervøs når du skriver det sådan

men skal til lægen på torsdag kl 13,15

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

ja omgående.

Jeg skal til lægen på torsdag... Er helt nervøs for hvad det kan være

Anmeld

8. januar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Årh jeg bliver helt nervøs når du skriver det sådan

men skal til lægen på torsdag kl 13,15

Det var ikke meningen - mener bare, at du skal få det undersøgt hurtigst muligt. Det er slet ikke sikkert det er noget af betydning, men det er vigtigt at få tjekket når der sidder noget som ikke skal være der, plus at du bløder under samleje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.