Nogle der ser afkørsel til døden på tv2 nu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Loa

Hvad handlede det om???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

bøllen

Loa skriver:

Hvad handlede det om???

Det handlede om en familie mor,far 2 piger på 4 år , 7 mdr.

de skulle hjeme fra thanksgiving og kører gal vej. Havnede på en Skovvej og bilen løb tør for benzin. På 7 - 8 dagen( mener jeg ) gik far efter hjælp . På 10 blev mor og pigerne fundet i live. 1 dag eller 2 efter fandt man far .død 3 km fra bilen, havde gået rundt i ring i skoven

Anmeld

8. januar 2013

LSM

Lykke:) skriver:

Åååh Gud stakkels stakkels familie!

Ja det må man nok sige

Men en god far der ville gøre alt for sin familie

Anmeld

8. januar 2013

Lykke:)

LSM skriver:

Ja det må man nok sige

Men en god far der ville gøre alt for sin familie

Ja! Uden tvivl!

Anmeld

8. januar 2013

Moar2011

LSM skriver:

Nej hvor er det bare forfærdeligt

hva var det ?

Anmeld

8. januar 2013

Loa

bøllen skriver:

Det handlede om en familie mor,far 2 piger på 4 år , 7 mdr.

de skulle hjeme fra thanksgiving og kører gal vej. Havnede på en Skovvej og bilen løb tør for benzin. På 7 - 8 dagen( mener jeg ) gik far efter hjælp . På 10 blev mor og pigerne fundet i live. 1 dag eller 2 efter fandt man far .død 3 km fra bilen, havde gået rundt i ring i skoven

Årh forfærdeligt

Anmeld

8. januar 2013

6800

forfærdeligt var det ja, men mig og min mand sad også og rystede på hovedet mange gange, kan simpelthen ikke forstå hvorfor de ikke lavede bål til at holde varmen med, og prøvede at gå ud at finde noget mad, man kan da næsten altid finde noget spiseligt i en skov, og hvis der er bjørne, er der næsten også altid fisk i nærheden....

Anmeld

9. januar 2013

LSM

Storms-Mor skriver:

hva var det ?

Det handlede om en familie, bestående af mor, far 1 pige på 4år og baby på 7 måneder

De var på vej hjem fra thanksgiving men kører forkert og farer vildt, de ender på en skovvej langt væk fra alt og i en KÆMPE skov og bilen løb tør for benzin

På 8. dagen går faren ud for at se om han kan finde hjælp, da ingen endnu har fundet dem. På 10 dagen bliver moderen og pigerne fundet af en privat helikopter, efter følgende fandt man faderen død 3 km væk fra bilen, han var gået i ring i skoven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.