Troede lige vi gik pænt forbi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

CarinaSB

Men næææ nej  Da Noah kom hjem fra børnehave var han en smule varm .. Men tænkte det var nok fordi at han var træt .. Lige inden vi skulle spise skulle han lige have en ren ble. Han sagde at det kløede nede ved tissemanden og jeg tænker ikke over det. Får tørret ham og får kigget rigtig efter .. Der var en del knopper og troede først det var fordi at han ikke kunne tåle bleen. Indtil jeg fik kigget på hans mave .. Så fandt jeg ud af at det ikke var pga bleen .. nix min knægt har fået

SKOLDKOPPER 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Lone Jakobsen

æv æv, det er bare noget der tager tid. men heldigvis er det kun kløen der genere børnene, og den kan man lindre en del

her i huset har det været omgangssyge, øjnbetændelse og falsk strubehoste som både voksne og børn har kæmpet med.

Anmeld

8. januar 2013

Muhmi

Ja jeg er nok mega underlig på det område.. Men dejligt at få det overstået mens de er små

Og jo mindre jo bedre faktisk, det kan blive noget voldsomt noget når de bliver ældre.. Selvom det selvfølgelig er nederen at sidde i, når de små er syge, så er det jo altsammen med til opbygge deres imunforsvar til når de bliver større..

Anmeld

8. januar 2013

Nemesis

her er Sara syg men influenxanoget...men hun måtte faktisk gerne snart få skoldkopper..jo ældre jo værre.
Kan tydeligt huske min stire dreng hvor syg han var..han var 5 da han fik det.

Men hårdt er det!

:-) Sisse

Anmeld

8. januar 2013

JS<3

Han må gerne smitte alberte, så får vi nemlig det overstået (:

god bedring 

Anmeld

8. januar 2013

morethanperfect

CarinaSB skriver:

Men næææ nej  Da Noah kom hjem fra børnehave var han en smule varm .. Men tænkte det var nok fordi at han var træt .. Lige inden vi skulle spise skulle han lige have en ren ble. Han sagde at det kløede nede ved tissemanden og jeg tænker ikke over det. Får tørret ham og får kigget rigtig efter .. Der var en del knopper og troede først det var fordi at han ikke kunne tåle bleen. Indtil jeg fik kigget på hans mave .. Så fandt jeg ud af at det ikke var pga bleen .. nix min knægt har fået

SKOLDKOPPER 

Hvor er han heldig  

Anmeld

8. januar 2013

CarinaSB

Lone Jakobsen skriver:

æv æv, det er bare noget der tager tid. men heldigvis er det kun kløen der genere børnene, og den kan man lindre en del

her i huset har det været omgangssyge, øjnbetændelse og falsk strubehoste som både voksne og børn har kæmpet med.

Øv da .. lyder som om i også har haft jeres del og slås med .. 

Anmeld

8. januar 2013

CarinaSB

Muhmi skriver:

Ja jeg er nok mega underlig på det område.. Men dejligt at få det overstået mens de er små

Og jo mindre jo bedre faktisk, det kan blive noget voldsomt noget når de bliver ældre.. Selvom det selvfølgelig er nederen at sidde i, når de små er syge, så er det jo altsammen med til opbygge deres imunforsvar til når de bliver større..

Det er det helt bestemt .. tror chokket kom da vi ikke har været i nærheden af nogen der har haft skoldkopper .. eller jo det har han jo så i børnehaven .. :)

Han klager heldigvis ikke over dem endnu .. :)

Anmeld

8. januar 2013

CarinaSB

morethanperfect skriver:

Hvor er han heldig  

Jep ..  så må vi se om lillebror får det om en 14 dages tid .. 

Anmeld

8. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har vi så lige haft skoldkopper i lidt over 3 uger. Først thea på 4 år i 1 1/2 uge, som så smittede alberte på 5 mdr, som også havde det i 1 1/2 uge. Totalt skod, men tænker at nu er det jo så heldigvis overstået, så vi ik ska til at holde sygedage på den konto, når min barsel slutter. Så held i " uheld " 

Her brugte vi en zink spray fra a-derma, så de ik kløet så frygtlig meget. 

Håber ik han bliver alt for dårlig og rigtig god bedring med ham! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.