Update herfra + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

Happiness

En lille update herfra. Har været lidt fraværende herindefra da jeg har været nede med stress og angst + min fødselsdepression,lige så sit snit til at vende tilbage. Men det skulle være ganske "normalt"  at få følgesygdomme når man bliver ramt af stress. Har været sygemeldt i 2 måneder, men starter stille og roligt op igen i den her uge. Det har været sindsygt hårdt, men det går fremad og jeg kan nu se lyst på fremtiden.

Lukas stortrives heldigvis. Og er nu 17-18 måneder. Han er en lille balademager med krudt i r... Han er stadig super glad for den nye vuggestue, og han lærer nye ting hver dag. Han har vidst også nydt godt af at have mor gående hjemme, med korte dage i vuggeren  

Lige pt er han syg, men håber han når at blive frisk inden jeg starter op igen, ellers må manden tage sig en barnsyg dag.

Nå men så lige nogle billeder af lækkermåsen 

Håber I alle har det godt 

herfra!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Ka+Ma=Be

Dejligt at høre fra dig Så mange krammer til dig.

Er glad for, at det går fremad - både for dig og din skønne dreng! Nyder i Ølstykke so far?

Anmeld

7. januar 2013

Happiness

Dejligt at høre fra dig Så mange krammer til dig.

Er glad for, at det går fremad - både for dig og din skønne dreng! Nyder i Ølstykke so far?

Ja vi er faldet rigtig godt til! Det er jo en skøn by! Og så er det bare fedt med den ekstra plads

Hvordan går det med jer?

Anmeld

7. januar 2013

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Ja vi er faldet rigtig godt til! Det er jo en skøn by! Og så er det bare fedt med den ekstra plads

Hvordan går det med jer?

Årh ja, ekstra plads ville være dejlig! Er dog stadig ikke klar til at forlade København! hehe. Tror vi køber en ny lejlighed efter denne - også i Valby.

Det går rigtig fint! Er snart færdiguddannet, hvilket jo er fantastisk!  Men må sige, at jeg også føle mig stresset og presset til det yderste  Kan slet ikke overskue det mere og glæder mig bare til det er slut!

Anmeld

7. januar 2013

Nessie

Det lyder som om det har været en hård omgang, men SÅ dejligt at høre at det går fremad igen.

Han er jo stadig en skøn dreng, bare mere mobil nu
Der må være noget med de skåle der, Daniel syntes også det var skønt at løbe rundt med én på hovedet, og gør det stadig en gang i mellem

Anmeld

7. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det lyder ikke som en nem omgang.

Men godt det går fremad nu. Hvor er Lukas fin. Han er jo ikke en baby mere...en rigtig dreng jo

Held og lykke på dit arbejde. Og god bedring med den lille

Anmeld

8. januar 2013

Becks

Happiness skriver:

En lille update herfra. Har været lidt fraværende herindefra da jeg har været nede med stress og angst + min fødselsdepression,lige så sit snit til at vende tilbage. Men det skulle være ganske "normalt"  at få følgesygdomme når man bliver ramt af stress. Har været sygemeldt i 2 måneder, men starter stille og roligt op igen i den her uge. Det har været sindsygt hårdt, men det går fremad og jeg kan nu se lyst på fremtiden.

Lukas stortrives heldigvis. Og er nu 17-18 måneder. Han er en lille balademager med krudt i r... Han er stadig super glad for den nye vuggestue, og han lærer nye ting hver dag. Han har vidst også nydt godt af at have mor gående hjemme, med korte dage i vuggeren  

Lige pt er han syg, men håber han når at blive frisk inden jeg starter op igen, ellers må manden tage sig en barnsyg dag.

herfra!

Yaaaay du er tilbage

Som du ved, er jeg glad for det går bedre og fremad  

Og Lukas bliver bare dejligere og dejligere

Glæder mig til øl hygge snarest

Anmeld

8. januar 2013

Happiness

Ka+Ma=Be skriver:

Årh ja, ekstra plads ville være dejlig! Er dog stadig ikke klar til at forlade København! hehe. Tror vi køber en ny lejlighed efter denne - også i Valby.

Det går rigtig fint! Er snart færdiguddannet, hvilket jo er fantastisk!  Men må sige, at jeg også føle mig stresset og presset til det yderste  Kan slet ikke overskue det mere og glæder mig bare til det er slut!

Forstår jeg godt! Det bliver da også skønt at blive færdig!

Ihhh kunne ellers være hyggeligt at få jer hertil Men forstår jer godt, Valby er også en dejlig by.

Anmeld

8. januar 2013

Happiness

Nessie skriver:

Det lyder som om det har været en hård omgang, men SÅ dejligt at høre at det går fremad igen.

Han er jo stadig en skøn dreng, bare mere mobil nu
Der må være noget med de skåle der, Daniel syntes også det var skønt at løbe rundt med én på hovedet, og gør det stadig en gang i mellem

Det har det også været. Og ikke så fedt henover julen, men kom igennem det, og havde da en hyggelig jul på trods.

Ja MEGET mere mobil. Har er OVERALT! Og skrammen på næsen, var et resultat af at man kravler op på stole og ikke gider sidde på dem ;-)

Det var så sjovt. Han gik i køkkenskabet og kom ud medden på hovedet... Og kunne absolut intet se, så han gik direkte ind i væggen.... Så godt han havde "hjelm" på

Anmeld

8. januar 2013

Babydrøm

Happiness skriver:

herfra!

Godt at høre du har fået det bedre og at din søn stortrives  

Dejlige billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.