Familie på sparebudget (artikel fra voresborn.dk)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

smokin

Interessant artikel - vi lever også alt for godt. Jeg handler med øjnene 

Anmeld

7. januar 2013

Hvem?

http://voresborn.dk/barn-3-8/familieliv-og-parforhold/7303-familie-pa-sparebudget-vi-kan-leve-for-1000-kroner-om-ugen?Parforhold=

Tænker bare, 1000 kr om ugen for 2 voksne og 2 børn?

Det er vi også i vores hushold inkl. 1 stks hund (og to blebørn), og tror jeg handler for MAX 800 om ugen, og ofte kun 500-600 om ugen, og jeg syntes bestemt ikke vi mangler noget - dog er jeg også blevet godt til at planlægge og at "HAMSTRE" når der er kick-tilbud, også køber jeg altid stort af kød (mængderabat) også deler op i portioner i fryseren.... F.eks. en halv gris m.m.

Anmeld

7. januar 2013

B&J

syntes nu stadig de lever meget godt, jeg ville godt nok føle mig rig hvis jeg havde 1000kr om ugen til mad men kunne da være lækkert så ville jeg ud og købe dyre vare men sejt de kan gøre det fra 4000kr og ned til 1000kr

Anmeld

7. januar 2013

Pige2009

Jeg handler for gennemsnitlig 350 Kr. om ugen og vi er en voksen og et barn

Anmeld

7. januar 2013

Simon's moar <3

Puha, jeg synes 1000 kr. i ugen er meget! 
Vi er Simon og jeg, og min kæreste et par gange i ugen. Vi handler ind for 1600 kr. ca om måneden. Nogle gange lidt mere, da fryseren jo også skal fyldes op. 

Mine forældre og kærestens forældre, er også gode til at invitere på aftensmad og give rester med hjem til fryseren, og vi har da spisende gæster 2-3 gange om måneden. 
Jeg synes overhovedet ikke at det er svært, at handle for ca 400 kr. i ugen. Har handlet for ca 4-500 kr. i ugen de sidste par år. 

Men  for at de giver det en chance og fortsætter med det.

Anmeld

7. januar 2013

Troldemommi

ja jeg syntes 1000 kr om ugen er rigtig meget, vi har 2500 kr til to voksne en 1 årig og en kat, om måneden og vi mangler absolut intet 

Monica

Anmeld

7. januar 2013

Nadia&Daniel

Monica P skriver:

ja jeg syntes 1000 kr om ugen er rigtig meget, vi har 2500 kr til to voksne en 1 årig og en kat, om måneden og vi mangler absolut intet 

Monica

Tænkte på dig - da jeg så overskriften på voresborn.dk

Anmeld

7. januar 2013

Troldemommi

Nadia&Daniel skriver:

Tænkte på dig - da jeg så overskriften på voresborn.dk

Anmeld

7. januar 2013

bobbles

Nadia&Daniel skriver:

http://voresborn.dk/barn-3-8/familieliv-og-parforhold/7303-familie-pa-sparebudget-vi-kan-leve-for-1000-kroner-om-ugen?Parforhold=

1000 kr er da meget normalt at bruge på en uge? jeg er på kontant hjælp og min kæreste har fast arbejde alligevel har vi altid min. 9000 kr til rådighed efter regningerne er betalt. vi bruger de 6000 om måneder og resten ryger i opsparing. de 4000 går til mad og 2000 til benzin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.