Hejsa..
I dag har vi købt et toiletsæde til vores datter
Hun har et stykke tid været ret opmærksom på, når hun laver i bleen, og kommer nogle gange selv og siger, når hun har lavet.. Hun er 1½ år..
Hende far satte sædet sammen idag, og hun prøvede at sidde på det... Det synes hun var spændende... 
Da jeg kom hjem et lille stykke tid siden, spurgte jeg hende, om jeg måtte se, at hun kunne sidde på toilettet, og hun sagde ja... Efter et par gange op og ned ad toilettet, tisser hun i vores brusekabine, og jeg siger ja, man skal tisse på toilettet, og så slår hun lidt prutter og siger "av", som hun nogle gange gør, når hun skal lave. Jeg tænker, at jeg da kunne prøve at sætte hende op på toilettet igen, og sige, at så kunne hun bare lave ned i toilettet. Hun er åbenlyst enig (
) og så begynder hun at presse - og dælme om ikke hun laver...???!! På toilettet...??!! Anden gang hun sidder der....
Vi var ret overraskede, for vi havde egentlig bare købt sædet for, at så kunne hun vænne sig til det, og øve sig lidt, inden vi skulle rigtig igang med at smide bleen... Jeg påtænker ikke at hun skal smide bleen nu, bare fordi hun har lavet en gang på toilettet.... Men blev bare helt overrasket, og egentlig ret imponeret over, at hun bare gjorde det...!!! 
ret skæg oplevelse, når hun ikke er ældre alligevel.....
Har I hørt, eller kender nogen, som allerede i den alder er så bevidste om at gå på toilettet...??? Eller what???
´God aften 
Anmeld