Hvornår Fødte I I Forhold Til Termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2009

louisepigen23

Jeg var sat til at føde den 18. april 2009 men vandet gik om morgenen den 29. Marts (dvs 20 dage for tidligt) men da jeg ikke havde nogle veer blev jeg sendt hjem... d. 30 marts kom jeg ind og blev sat igang og ca 3½ time efter lå jeg med min dejlige søn i armen...

ved ikke lige om det er arveligt... men der er nogle ting ved min mors og min fødsel der ligner meget hinanden...

Min mor fødte den første ( mig) 14 dage før termin og fødslen tog ca 4 timer, jeg fik elektrode (eller hvad man kalder det) i, jeg vejede lige omkring 3000 gram og var 51 cm lang
Med Marcus kom han som sagt også før tid ( 19 dage), fødslen tog ca 3½ time, Marcus fik elektrode, han vejede 2990 gram og var 51 cm lang...

der er meget der ligner hinanden men det med at føde for tidligt ved den første har de fleste i min familie gjort.... mig 19 dage, min mor 14 dage, min moster 3 mdr, min mormor også omkring de 20 dage for tidligt...

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Hellemor

Jeg havde termin mandag d.27. april, og fødte tirsdag d.28. Veerne startede kl.02 om natten, så det var tæt på terminsdagen..

Anmeld

16. juni 2009

Stineve

Hvor er det dejligt så mange vil skrive, fortsæt endelig ...

Anmeld

16. juni 2009

Stineve

louisepigen23 skriver:

Jeg var sat til at føde den 18. april 2009 men vandet gik om morgenen den 29. Marts (dvs 20 dage for tidligt) men da jeg ikke havde nogle veer blev jeg sendt hjem... d. 30 marts kom jeg ind og blev sat igang og ca 3½ time efter lå jeg med min dejlige søn i armen...

ved ikke lige om det er arveligt... men der er nogle ting ved min mors og min fødsel der ligner meget hinanden...

Min mor fødte den første ( mig) 14 dage før termin og fødslen tog ca 4 timer, jeg fik elektrode (eller hvad man kalder det) i, jeg vejede lige omkring 3000 gram og var 51 cm lang
Med Marcus kom han som sagt også før tid ( 19 dage), fødslen tog ca 3½ time, Marcus fik elektrode, han vejede 2990 gram og var 51 cm lang...

der er meget der ligner hinanden men det med at føde for tidligt ved den første har de fleste i min familie gjort.... mig 19 dage, min mor 14 dage, min moster 3 mdr, min mormor også omkring de 20 dage for tidligt...

Knus Louise

Ja, der er meget der minder om hinanden .. det er ret sjovt..

Jeg bliver selv spændt på at se, hvordan det går mig når jeg bliver gravid..

jeg kom nemlig ud 2 uger efter termin, ved min mor...
men ved ikke lige med min storebror... - det må jeg forhører mig om..

Anmeld

16. juni 2009

Sabina & Simone

Havde termin den 16 marts. Simone meldte sin ankomst den 26 februar... Så knap tre uger før tid...

Anmeld

16. juni 2009

Stineve

16. juni 2009

Vingummien

Stine Mai Larsen skriver:

Hej alle jer dejlige mødre

Jeg er bare lige nysgerrig efter at høre hvornår jeres børn er født i forhold til termin?

Emil er født 2 dage før terminen. Var sat til den 4.8-08 men fødte den 2

Anmeld

16. juni 2009

GryDia

1: født 40+5 - havde veer i 29 timer
2: født 34+5 - Nåede aldrig rigtig at have veer før jeg skulle presse. Det varede 2½ time fra jeg stod ud af sengen til han kom ud.

Anmeld

16. juni 2009

JustAnotherName

Første gang fødte jeg lige til terminen

Anden gang gik jeg 2 dage over termin

Anmeld

16. juni 2009

Lilac

11 dage over termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.