Spørgsmål om gonal-f

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

elsgaard90@live.dk

Hej allesammen, jeg har fået pergotime 2 gange før, men denne gang har jeg fået gonal-f. Er der nogen af jer der har erfaring med det, og hvordan Birkede det på jer? Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

elsgaard90@live.dk

Ups virkede skulle der stå

Anmeld

7. januar 2013

WantingBaby2012

elsgaard90@live.dk skriver:

Hej allesammen, jeg har fået pergotime 2 gange før, men denne gang har jeg fået gonal-f. Er der nogen af jer der har erfaring med det, og hvordan Birkede det på jer? Knus herfra

Jeg har været igennem 1 ICSI forsøg med Gonal-F som gik godt. Blev gravid, men mistede desværre igen i 6. uge.

Men hvis man ser bort fra det, så blev jeg da trods alt gravid, så kan kun tale godt for det 

De eneste bivirkninger jeg havde var hedeture on and off.. 

Held og lykke 

Anmeld

7. januar 2013

**Ønskebabyen

JEg fik Gonal-F i det forsøg jeg har været igennem - mine erfaringer er gode! For det første blev min dosis helt fra start halveret så jeg kun skulle have 112,5 enhed, og efter en uge kom jeg til scanning (som var en Fredag) og det så rigtig godt ud. Mandag var jeg igen til scanning og æggene havde nu den helt rette størrelse, enda var der nogle på 20 mm. Så 13 dage på Gonal-F så var min æg i størrelsen 17-22 mm

Jeg havde ingen bivirkninger

Anmeld

7. januar 2013

Nessie

Jeg fik Gonal-F i de første 2 forsøg, og blev gravid ved det ene. Godt nok på fryseæg, men de var jo lavet på Gonal-F  Havde dog en MA i uge 12, men det har jo intet med medicinen at gøre.
jeg havde ikke nogen særlige bivirkninger af det. Var bare mere sulten end jeg plejer at være

De sidste 4 gange har jeg fået Pergoveris, fordi mine æg vokser langsomt

Anmeld

8. januar 2013

elsgaard90@live.dk

Tak for jeres svar, er glad for der findes en side som denne. Held og lykke til jer allesammen, jeg skal til scanning lørdag og så må vi se hvordan gonal-f virker på mine æg Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.