Har jeg taget skade?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
0 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

Na-Wi

Jeg var til lægen idag for at få nummer 2 stik af den der livmoderhalskræft sprøjte, og samtidig havde jeg en tid hos min egen læge da jeg sover rigtig dårligt..

Først lidt historie..

Lige fra jeg var helt lille har jeg gået i søvne, jeg havde min faste rute hos mine forældre hver aften og det blev bare en del af hverdagen..

Det stoppede på et tidspunkt, men nu døjer jeg med at sove ekstremt dårligt, hvor jeg vågner om natten og føler jeg er ved at blive kvalt, jeg går i panik hver gang og løber ud på badeværelset hvor jeg prøver at ''brække'' det op, men der er jo ikke noget.. (underligt jeg ikke snart lærer det hehe).. Så kan jeg finde på at rejse mig op og bare skrige alt hvad jeg overhovedet kan, hvilket skræmmer min kæreste HVER GANG hehe.. Så har jeg også en del gange gået i søvne hvor jeg er vågnet op i et hjørne af lejligheden, og går i oanik fordi jeg ikke aner hvor jeg er.. Til sidst har jeg meget ofte drømme hvor edderkopper indgår, hvis jeg ser noget om dem i fjerneren inden jeg skal sove, er den sten sikker så er natten ødelagt..

Jeg snakkede med min mor om det idag, og hun fortalte mig at da jeg gik i børnehave havde jeg det med pludselig at blive meget fjern, og det var noget pædagogerne også lagde mærke til så jeg blev undersøgt med nogle elektroder men de fandt intet.

Det sidste jeg lider af ved jeg ikke om jeg kan forklarer så det kan forståes, men min far har også haft det siden han var lille, men ville ikke ud med det fordi han ikke ville stemples som underlig, så han blev glad da jeg pludselig begyndte at nævne det.. I perioder ser jeg langt væk som jeg kalder det.. Hvis jeg kigger på en ting f.eks. et billede på væggen, så bliver det mindre og mindre og til sidst så lille så det næsten ikke kan ses, det forsvinder på en måde baglæns, giver det mening?

Anyways, min mor har prøvet at undersøge hvad der kunne være galt siden jeg var helt lille, og hun mistænker nogle piller hun engang fik.. Da hun var gravid med mig blev hun indlagt i længere tid pågrund af svangersskabsforgifning, og dengang fik hun nogle piller som absolut ikke bliver brugt idag.. Og ingen vil snakke om dem.. Men det er også snart 26 år siden hun fik mig..

Kan de have gjort så jeg måske har taget skade på en eller anden måde? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.