Så prøver vi igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

Hjerterum

hej alle sammen.

Jeg har været stille herinde, for mistede kort tid efter vi have været til nf scanning i oktober.

Men nu mener vi, at vi er ved at være klar til at prøve igen og håber at vi denne gang vil være mere heldig ..........

men følger jer alle herinde, da det er så hyggeligt at se jeres små guldklumper, ligesom det er mit eget største ønske at få en lille baby engang i fremtiden .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

FrkZier

Livets glæde.. skriver:

hej alle sammen.

Jeg har været stille herinde, for mistede kort tid efter vi have været til nf scanning i oktober.

Men nu mener vi, at vi er ved at være klar til at prøve igen og håber at vi denne gang vil være mere heldig ..........

men følger jer alle herinde, da det er så hyggeligt at se jeres små guldklumper, ligesom det er mit eget største ønske at få en lille baby engang i fremtiden .

held og lykke med det hele

hvad skete der sidst, hvis man må spørge?

Anmeld

7. januar 2013

Hjerterum

Tusind tak .

Jamen blev indlagt pga jeg begyndte at bløde og da jeg blev scannet på sygehuset kunne de intet hjerteslag finde.

Vores lille dreng hjerte fungere ikke som det skulle, der var en hjertefejl og derfor var stoppe med at slå.

Anmeld

7. januar 2013

Hjerterum

Livets glæde.. skriver:

Tusind tak .

Jamen blev indlagt pga jeg begyndte at bløde og da jeg blev scannet på sygehuset kunne de intet hjerteslag finde.

Vores lille dreng hjerte fungere ikke som det skulle, der var en hjertefejl og derfor var stoppe med at slå.

grunden til det kan være pga det depressiond medicin jeg får at jeg mistede. At den lille kan havde fået dårligt hjerte pga af det.. Så det skal jeg helt ud af inden vi prøver igen

Anmeld

7. januar 2013

FrkZier

Livets glæde.. skriver:

Tusind tak .

åh det er jeg ked af at høre

for det snart bliver jeres tur til at blive gravide igen

Anmeld

7. januar 2013

Hjerterum

FrkZier skriver:

åh det er jeg ked af at høre

for det snart bliver jeres tur til at blive gravide igen

Ja håber også på det snart bliver vores tur igen, mit største ønske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.