den kære ventetid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

Kris89

tjae og så ved jeg ikke engang om denne ventetid er den værste i dette forløb, men lige pt. er den i hvert fald slem nok

venter på MENS... ja utrolig nok... skal have mens et sted mellem nu og en uge CA! og så skal vi i gang med behandling altså hvis de tager nogen ind denne måned

vi skal forsøge med inseminering, så det bliver super spænende og har ventet på dette i ca. 1 år, så glæder mig bare ufattelig meget... og noget siger mig at det lykkedes første gang

IHH GLÆDER MIG til at komme igang!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

BigHope13

Uhh hvor er det spændende.
Synes al ventid er svær Hehe. Jeg skal insemineres for første gang på torsdag og tænker de 14 dage derefter bliver de længste i mit liv.

for at din mens snart kommer. Skal du igang med noget hormonbehandling inden iui eller??

Anmeld

7. januar 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Uhh hvor er det spændende.
Synes al ventid er svær Hehe. Jeg skal insemineres for første gang på torsdag og tænker de 14 dage derefter bliver de længste i mit liv.

for at din mens snart kommer. Skal du igang med noget hormonbehandling inden iui eller??

åh spænende for dig

ja skal tage Gonal - F inden. så det bliver spænende, hvordan min krop reagerer på det.

Heldigvis er mandens sæd i super kvalitet - tror det var 86 % super svømmere, så det er jo fantastisk, så mangler vi bare at jeg får ægløsning mere end 1 gang om året (har været gravid to gange på to år, men mistet begge gange)

hvad med dig? har du fået noget hormonstimulerende?

Anmeld

7. januar 2013

Nessie

Man kan altid finde noget at vente utålmodigt på

Og jeg er helt sikker på, at tiden op til test/BP vil føles meget længere

Anmeld

7. januar 2013

Kris89

Nessie skriver:

Man kan altid finde noget at vente utålmodigt på

Og jeg er helt sikker på, at tiden op til test/BP vil føles meget længere

jeg er slet ikke i tvivl om at den er værre men det vil jeg slet ikk tænke på nu bliver da bims af at tænke på at det er mere end en måned

Anmeld

7. januar 2013

Nessie

Kris89 skriver:

jeg er slet ikke i tvivl om at den er værre men det vil jeg slet ikk tænke på nu bliver da bims af at tænke på at det er mere end en måned

Ha ha ja

Men hvis man ikke venter på det ene, så venter man på det andet.
Når man endelig kommer i gang med hormonerne, så synes man at det går hurtigt, men al den venten i mellemtiden........

Anmeld

7. januar 2013

Kris89

Nessie skriver:

Ha ha ja

Men hvis man ikke venter på det ene, så venter man på det andet.
Når man endelig kommer i gang med hormonerne, så synes man at det går hurtigt, men al den venten i mellemtiden........

ja og når man så er gravid er jeg sikker på 9 mdr. er MEGET lang tid

Anmeld

7. januar 2013

Nessie

Kris89 skriver:

ja og når man så er gravid er jeg sikker på 9 mdr. er MEGET lang tid

Jeg syntes egentlig ikke det var så slemt.
Jeg syntes det var fantastisk at gå rundt med den store mave, og endelig havde noget at kunne stritte med, og gå ind i ting med, fordi man liiiige i et øjebliks glemsomhed havde glemt hvor stor den var, og at den ikke kunne trækkes ind  (min var så også ekstremt stor )

Den sidste måned var hård, men der var jeg også MEGET besværet og havde kløe, bækkenløsning og en masse andet "sjovt"

Anmeld

7. januar 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

åh spænende for dig

ja skal tage Gonal - F inden. så det bliver spænende, hvordan min krop reagerer på det.

Heldigvis er mandens sæd i super kvalitet - tror det var 86 % super svømmere, så det er jo fantastisk, så mangler vi bare at jeg får ægløsning mere end 1 gang om året (har været gravid to gange på to år, men mistet begge gange)

hvad med dig? har du fået noget hormonstimulerende?

Ihhh tusind tak er også meget spændt.

Jeg har fået pergotime men det gjorde ikke det store for mig så jeg har fået puregon i 5dage og det har åbenbart været nok

åh hvor skrækkeligt atndu har mistet to gange, det virkelig mit værste mareridt. ved de noget om hvorfor du har misted begge gange eller er det ikke noget de undersøger.

Håber der snart kommer gevinst med elitesvømmere og du vil være gravid alle 9 mdr denne gang

Anmeld

7. januar 2013

Putomanen

Ventetiden i et behandlingsforløb er forfærdelig, men det allerværste for mig har været ventetiden fra ÆO, i dit tilfælde inseminationen, og til testdag. Der sneeeegler dagene sig afsted...

Jeg håber, at mens snart kommer, så I kan komme igang og forhåbentlig få en lille spire i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.