Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

Lullaby

Jeg har sendt en del ansøgninger ud og har fået rigtig mange afslag. Det ene sted har tilbudt mig jobbet og et andet sted vil gerne have mig til samtale. Nu er spm. bare om hvad jeg skal gøre? Det sted som har tilbud mig jobbet ligger ca 40 min væk, det er en barselsstilling og derfor for en kort periode. Det andet sted ligger 25 min væk, det er en fast stilling. Men hvad skal jeg gøre?? Jeg har intet forhold til nogen af skolerne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Fam. Madsen

Anja Nørreslet skriver:

Jeg har sendt en del ansøgninger ud og har fået rigtig mange afslag. Det ene sted har tilbudt mig jobbet og et andet sted vil gerne have mig til samtale. Nu er spm. bare om hvad jeg skal gøre? Det sted som har tilbud mig jobbet ligger ca 40 min væk, det er en barselsstilling og derfor for en kort periode. Det andet sted ligger 25 min væk, det er en fast stilling. Men hvad skal jeg gøre?? Jeg har intet forhold til nogen af skolerne..

jeg ville tage den faste stilling 25 min er jo ikk ret meget men der imod 40 min er langt og når det kun er for en kort periode jeg ville tage den faste stilling..

Anmeld

15. juni 2009

Kloster

Hej.

Gå efter den faste stilling, men luk ikke døren til barselsvikariatet.
Hvis du ikke får den faste stilling, bør du tage vikariatet.

Held og lykke.

Kloster

Anmeld

15. juni 2009

Sweet1978

Kloster skriver:

Hej.

Held og lykke.

Kloster

Enig, se om du kan trække det med dit svar til vikariatet til du ved hvor du står med samtalen og den faste stilling.

Krydser fingre for dig, jeg er selv jobsøgende (barsel slut sidste uge) og har indtil videre søgt 3 jobs.

Anmeld

15. juni 2009

Lullaby

Hej.

Er det ikke dårlig stil at acceptere en stilling for bagefter at ringe og sige man har fået noget andet? Jeg har aldrig prøvet det før så er på herrens mark...

Anmeld

15. juni 2009

Kloster

Anja Nørreslet skriver:

Er det ikke dårlig stil at acceptere en stilling for bagefter at ringe og sige man har fået noget andet? Jeg har aldrig prøvet det før så er på herrens mark...

Hej.

Tror/fornemmer alle vil give dig ret i, at du klart står bedst i en fast stilling - også arbejdsgiveren i vikariatet.

Hvis du skal give svar nu og her ang vikariatet, så sig det, som det er. At du rigtig gerne vil have deres stilling, men at du skal til samtale i den fast stilling, som både er tættere på og som sagt er fast.

Det bedste ville være, at kunne vente med at give svar til vikariatet, til du har fået svar ang den faste stilling.

Aldrig lyv, men heller aldrig luk døren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.