2 dage over tid og negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

Anonym trådstarter

Aaargh hvor er det dog irriterne. Min mens kommer altid på 28. dag cyklus, som i altid og hvis den først kommer natten til d. 29 er der stadig tegn på start d. 28. Men denne gang er der bare ingenting, jeg har kvalme, hovedpine og murren i maven og kun negative test Ved godt det ikke er alle der kan teste positiv i starten, og min første testede jeg først da jeg var 5 dage over, men stadig, hvor er det dog irriterne.

Ville ønske jeg bare fik min mens i stedet så. Håber og krydser nu stadig fingre for at den er positiv i morgen tidlig...

Skal til læge i morgen og ha' taget blodprøver til noget andet, tror hellere lige jeg må spørge om de også gider tjekke hvis jeg nu stadig ikke har fået min mens...

Ville ikke noget særligt andet end sige aaargh min krop pisser mig af :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

tweety2060

for at testen bare har snydt dig

Anmeld

7. januar 2013

Mie89

Årh hvor jeg forstår din frustration ! 

Jeg er i præcis samme båd - er gået tre dage over tiden og plejer også at få min mens på dagen ! 

Jeg testede den dag jeg ellers skulle have haft min mens, og den var bragende negativ - og jeg har ikke rigtig turde teste siden da jeg er bange for endnu et negativt svar !

Men på den anden side vil jeg i realiteten også bare gerne vide om der er noget eller ej - jeg har været virkelig træt og haft lidt murren i maven den sidste uges tid, men ellers har jeg ikke nogle symptomer på graviditet .. 

Årh alle de frustrationer ! 

Jeg krydser fingre for vi begge to får en positiv test en af de nærmeste dage ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.