Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

Dictes mor

Hej allesammen,
Jeg er ny herinde. Jeg har været meget inde på et andet site, men håber det her sted virker lidt bedre rent teknisk.
Min mand og jeg har pårøvet at få børn i 3½  år, Jeg har endometriose, som betyder at jeg ikke kan få børn naturligt. Så jeg har været igang med hormonbehandlinger forud for ægudtagning, som vi skal igang med snart. Så mine indlæg kommer nok til at handle om behandlinger, følelser og barnløshed.

Jeg glæder mig til at lære jer at kende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Tina2

Hejsa, og velkommen til:-) Du har fundet en fantastisk side  Håber du bliver glad for den.....

Jeg hedder Tina, bor lidt nord for Aalborg sammen med min mand, vores to børn Filuca (5 år) og Milas (2 år) og vores kat Julius:-)

Anmeld

15. juni 2009

Ox.

Majastina skriver:

Hej allesammen,
Jeg er ny herinde. Jeg har været meget inde på et andet site, men håber det her sted virker lidt bedre rent teknisk.
Min mand og jeg har pårøvet at få børn i 3½  år, Jeg har endometriose, som betyder at jeg ikke kan få børn naturligt. Så jeg har været igang med hormonbehandlinger forud for ægudtagning, som vi skal igang med snart. Så mine indlæg kommer nok til at handle om behandlinger, følelser og barnløshed.

Velkommen!

Det lyder som noget af en omgang i skal igennem, håber det snart lykkes for jer!!  ...

Anmeld

15. juni 2009

Fam. Madsen

Majastina skriver:

Hej allesammen,

hej

og velkommen til det er en fantastisk side...

jeg har selv endormetriodes, men har dog fået en søn normalt, hvis man kan sige det sådan jeg fik så afvide her sidste gang at jeg ikke skulle forvente det igen

knus sandra

Anmeld

15. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
hej..
Jeg vil bare ønske dig rigtig hjerteligt velkommen og held og lykke.. jeg håber du bliver rigtig glad for at være her, og at projektet snart lykkes for Jer
Knus Caroline

Anmeld

15. juni 2009

Sweet1978

Velkommen til, dette er en super side - har endnu ikke hørt nogen sige det modsatte.

Jeg har en veninde som for 1½ år siden fik en søn ved kunstig befrugtning, så har hørt meget om det og ved lidt om hvad det er du kommer til at gå igennem.

Anmeld

15. juni 2009

Betina88

Hejsa ..

Og velkommen til siden .. Det er en go' side at være på selvom jeg ikk' har været her i lang tid som de fleste andre har ..

Jeg glæder mig til at høre , hvordan det har gået med den hormonbehandling du ska' med .,.

Anmeld

15. juni 2009

Mor.sander

Velkommen til dette fantiske forum...
Du bliver helt sikkert glad for at være her , man kan ikke andet end at føle sig hjemme herinde..

Mvh
Selina

Anmeld

16. juni 2009

Mira0911

Hjertelig velkommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.