Øv :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

Anonym trådstarter

min kærestes eks kone har hans efternavn, de er gået fra hinanden for 5år siden og har to børn sammen.

nu har vi så fået en lille dreng, og han ønsker selvfølgelig at han skal have hans efternavn. Men der får jeg en klump for eks konen og hans børn hedder jo olavsen og så skal min søn hedde det samme

ville ikke ha noget imod det hvis ikke hun hed det

hvorDan ville i have det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Mettefpigen

Jeg ved faktisk ikk hvordan jeg ville have det.... Hvorfor vil du ikk have at barnet skal hedde det fordi eksen hedder det?.... Kan barnet ikk få dit efternavn?

Anmeld

7. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

min kærestes eks kone har hans efternavn, de er gået fra hinanden for 5år siden og har to børn sammen.

nu har vi så fået en lille dreng, og han ønsker selvfølgelig at han skal have hans efternavn. Men der får jeg en klump for eks konen og hans børn hedder jo olavsen og så skal min søn hedde det samme

Jeg ville intet problem have - da mine forældre blev skilt, bad jeg faktisk min mor om, at beholde min fars efternavn så hun stadig hed det samme som min lillebror og jeg, det betød meget for mig som 10årig. Så nu har hun min fars og papfars efternavn.

Anmeld

7. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

hvorfor vil  du ikke have barnet hedder det samme som eksen? men altså han kan vel bare få begge jeres navne?

Anmeld

7. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Jeg ville være ligeglad, det vigtigste for mig er at barnet har begge vores navne. Og nu er det jo ikke sådan at de er de eneste der hedder Olavsen, der er mange andre også 

Anmeld

7. januar 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Jeg ville ikke bryde mig om at mit barn hed det samme som eksen.

Helt ærgeligt så ville jeg bede om at barnet enten fik begge efternavne eller også at barnet kun fik mit efternavn.

Anmeld

7. januar 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg tror godt, jeg ville kunne føle mig lidt udenfor, hvis jeg som den eneste havde et andet efternavn.

Alt efter hvad jeg hed ville jeg nok overveje om jeres barn ikke kunne hedde dit efternavn. Han har trods alt to børn opkaldt efter sig. Du har ingen.

Anmeld

7. januar 2013

Lunae

Jeg ville lade jeres barn få samme navn som far og dets andre søskende, men kan jeres barn ikke bare få dit mellemnavn?

Anmeld

7. januar 2013

Victoriasmor88

Jeg ville personligt ikke bryde mig om det. Desuden skriver du at han har 2 børn i forvejen som har hans efternavn, så måske han burde se det lidt fra din side min datter har også min kærestes efternavn, hvilket min bonusdatter også har. bonus' mor og min kæreste var dog ikke gift så de har heldigvis ikke samme efternavn. Til gengæld har biomor og jeg selv samme efternavn... haha så havde min datter fået mit efternavn havde det først været et rod.. håber dog på at jeg en dag får min datters og kærestes smukke efternavn

Anmeld

7. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
RGN skriver:

Jeg tror godt, jeg ville kunne føle mig lidt udenfor, hvis jeg som den eneste havde et andet efternavn.

Alt efter hvad jeg hed ville jeg nok overveje om jeres barn ikke kunne hedde dit efternavn. Han har trods alt to børn opkaldt efter sig. Du har ingen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.