Et helt sæt... Bluse og bukser til fætter!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.113 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

VIPpigen

Jeg har designet og syet et sæt til L's fætter. Han blev så lykkelig for det, så han smed tøjet han havde på, og hoppede i sættet med det samme. Det er lavet i str 92

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

VIPpigen

Undskyld billedet vender forkert. Men kan ikke vende det om

Anmeld

7. januar 2013

Muhmi

VIPpigen skriver:

Jeg har designet og syet et sæt til L's fætter. Han blev så lykkelig for det, så han smed tøjet han havde på, og hoppede i sættet med det samme. Det er lavet i str 92

Meget fint!

Anmeld

7. januar 2013

B&J

Det kan jeg da godt forstå han vil have det på for hold da op hvor er det bare super smart

Anmeld

7. januar 2013

VIPpigen

Muhmi skriver:

Meget fint!

Mange tak

Anmeld

7. januar 2013

VIPpigen

B&J skriver:

Det kan jeg da godt forstå han vil have det på for hold da op hvor er det bare super smart

Tak. Syntes også selv det blev rigtig godt

så nu må jeg lave en pigemodel også så min egen har et sæt også

Anmeld

7. januar 2013

B&J

VIPpigen skriver:

Tak. Syntes også selv det blev rigtig godt

så nu må jeg lave en pigemodel også så min egen har et sæt også

Jaaa det skal du da helt bestem

Anmeld

7. januar 2013

Misscbn

VIPpigen skriver:

hvor er det fint 

Min søn ville ELSKE det, han er nærmest besat af stjerner 

Anmeld

7. januar 2013

VIPpigen

blankholm skriver:

hvor er det fint 

Min søn ville ELSKE det, han er nærmest besat af stjerner 

Tak.

Jeg elsker også stjerner, det samme gør svigerinden og hendes mand, så det var jo oplagt med stjerner, og så syntes jeg det er vildt fedt i sort og limegrøn, med hvide stjerner.... Jeg elsker det sæt, og ønskede mig helt en dreng da jeg lavede det

Anmeld

7. januar 2013

Misscbn

VIPpigen skriver:

Tak.

Jeg elsker også stjerner, det samme gør svigerinden og hendes mand, så det var jo oplagt med stjerner, og så syntes jeg det er vildt fedt i sort og limegrøn, med hvide stjerner.... Jeg elsker det sæt, og ønskede mig helt en dreng da jeg lavede det

Ja det er nogle lækre farver

Og ja, min søn har stjerner på hans ene væg, dem ligger han tit og snakker med, også ved hans puslebord og hvis han har legetøj med stjerner bliver han helt vild

han er 14½ mdr nu, og satte for nyligt en Ikea stjerne lampe op og nøj hvor er han stolt af den, den skal tændes hver gang vi er på værelset hehe det nu meget sjovt de er så glad for sådan en lille ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.