Bedste tidspunkt at starte til babysvømning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

Amagerpigen82

Hej tøser

Overvejer om baby og jeg skal starte til babysvømning i denne omgang. Da vil han være 2½ måned. Jeg er dog ikke sikker på om det bliver for meget, da vi i forvejen går til efterfødselsgymnastik inkl. babymotorik og mødregruppe en gang om ugen. Dvs. det vil blive tre dage i træk han skal noget.

Alternativt skal jeg vente til efterfødselsgymnastikken er færdig. Så vil han være 4½ måned når vi starter.

Hvad tænker I? Jeg vil jo helst ikke overstimulere og stresse ham, - omvendt vil jeg jo gerne have han får så meget ud af babysvømning som muligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Tulle28

Har du født? I første omgang skal du jo lige finde ud af, hvad han er for en størrelse. Og du må jo først starte til babysvømning når dit barselsflåd er væk og han er mindst 3 kg. Det er jo ikke til at vide om han/det er det.

Når ovenstående er sagt, så synes jeg det lyder af meget I skal. Min datter er nem og ikke specielt sensitiv, men 3 dage i træk reagerer hun på. Derudover kan hun max. holde sig vågen 1-1,5 time ad gangen, hvilket besværliggør det at komme afsted til svømning en hel del. Hn er 4 mdr. Min store datter kunne max. holde sig vågen 45 minutter ad gangen indtil hun var omkring 5 mdr., så der var det håbløst at melde sig til noget

Hvis du ikke har født, så tror jeg lige jeg ville se tiden an. Det kan jo også være at DU ikke kan overskue så meget de første måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.