Ny medlem :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

245 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

M&J87

Jeg vil bare hilse på alle damerne :-)

Mig og min kæreste er lige gået i gang med projekt baby- vi har ingen børn så det er vildt spændende :-)

Jeg har droppet pillerne i sidste måned og har nu mens. lign smerter, meget kvalme og opkast. Jeg regner ikke med at det skal lykkes i første cyklus, men mener da bestemt heller ikke at jeg kan få så tidlige symptomer.

Nogen der har oplevet det?

Ifht. pille stop så er det her ikke en bivirkning, da jeg før har stoppet med pillen uden nogle gener.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Stivdie

M&J87 skriver:

Jeg vil bare hilse på alle damerne :-)

Mig og min kæreste er lige gået i gang med projekt baby- vi har ingen børn så det er vildt spændende :-)

Jeg har droppet pillerne i sidste måned og har nu mens. lign smerter, meget kvalme og opkast. Jeg regner ikke med at det skal lykkes i første cyklus, men mener da bestemt heller ikke at jeg kan få så tidlige symptomer.

Nogen der har oplevet det?

Ifht. pille stop så er det her ikke en bivirkning, da jeg før har stoppet med pillen uden nogle gener.

Hejsa og velkommen til
Hvor længe siden er det, du havde din sidste menstruations første dag? For hvis det er mere end 3 uger siden, kan du sagtens være gravid! Omkring 25 % bliver jo gravide i første forsøg, så det er altså ikke utænkeligt.
Du kan selvfølgelig også have fået influenza, det er der jo også en del i omløb af for tiden.

Men velkommen til, og held og lykke med projektet!

Anmeld

7. januar 2013

M&J87

Den 20/12, så det er ret tidligt.

Det føles bare ikke influensa-agtigt, hvis du forstår. Jeg må vente og se, det er bare så forbandet svært :-)

Anmeld

7. januar 2013

BigHope13

Velkommen til man høre jo altså dem som løber gravide i første hug så at sige så det jo aldrig helt utænkeligt, men ja det ville nok være lidt for tidligt med disse symptomer.

Efter jeg smed pillerne for 2 år siden og der fik jeg også en masse symptomer og Ihhh hvor jeg var sikker på jeg var gravid men nej, nej og atter nej og efter nogle mdr fik jeg så da også at vide at det blot var krop og hjerne som spillede mig et puds for kan ikke blive gravid uden hjælp.

Så prøv at lægge tankerne en smule væk og bare nyd at i nu er trådt inde i denne nye verden og tankerne på i forhåbentlig i løbet af året for en positiv graviditetstest

Anmeld

7. januar 2013

M&J87

Det er bare svært at lade være med at tænke på det, med alle disse symptomer )

Anmeld

7. januar 2013

BigHope13

M&J87 skriver:

Det er bare svært at lade være med at tænke på det, med alle disse symptomer )

Ja jeg må også sige at jeg faktisk hader når nogen siger det til mig fordi det er bare så svært når det er så stort et ønske. Men det er for mig blevet meget nemmere med tiden, og det ikke så hårdt ved psyken hvis man prøver at tænke på noget andet og prøver at være i gang og sådan. Mit problem er om aftenen når der er stille og ro så kan mit hoved rigtig gå i selvsving.
Så nej det er bestemt ikke nemt

Anmeld

7. januar 2013

tweety2060

Velkommen til Og pøj pøj med pb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.