Hejsa 
Jeg har lige brug for at lufte den her... Og det kræver maaske lidt info før end selve spørgsmaalet kommer.
Jeg har denne her tidligere kollega, kan man godt kalde hende. Det er en jeg havde som praktikvejleder mens jeg gik paa min uddannelse, som jeg afsluttede i sommer 2012. Og det var bl.a. hende der anbefalede mig til en stilling, der løb indtil før jul, og hvor jeg arbejdede forholdsvis tæt sammen med hende (det er en skole vi snakker om).
Da jeg stoppede blev vi venner paa Facebook, og vi har over julen her, snakket et par gange og ønsket hinanden god jul. Hun bliver 50 i morgen og holder lidt aaben hus, og hun her den anden dag at jeg var velkommen (det samme er resten af hendes arbejde naturligvis).
Jeg har ikke tænkt mig at ta derud, da der skal ske en del i morgen, og da jeg i forvejen har tænkt mig at ta ud og aflevere nøgler og sige ordentlig farvel til min gamle chef.
Spørgsmaalet er nu, bør jeg have en lille gave eller noget med ud til hende min tidligere kollega der fylder aar?
Tænker at det er en sød tanke, men jeg synes heller ikke det skal være noget vildt (det rækker økonomien slet heller ikke til). Og jeg ved ikke om det bare ville blive fesent og malplaceret, hvis nu hun ikke rigtig har tid til at være paa lærerværelset alligevel i pausen. Man suser jo rundt, har gang vagter osv...
Hmm er i tvivl...

Anmeld