Tid hos lægen idag (hoster voldsomt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.252 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

MorDk

Lillepigen har den sidste uges tid hostet meget! Men de sidste 3 dage har være været slemt! Hun har hostet så voldsomt at hun har kastet op og hun har svært ved at trække vejret normalt. (anfald) Ellers ingen gener... (jo urolig nattesøvn) Jeg tænkte om hun måske havde lungebetændelse... (hoster slim/sekret op) Men mistænker også noget asmatisk bronkitis?! Nu må vi se hvad lægen siger. Har fået en tid idag kl.10.30! Det er så synd for hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Moma

Puh lyder ikke rart - god bedring til hende!

Håber lægen kan hjælpe jer!

Anmeld

7. januar 2013

MorDk

Moma skriver:

Puh lyder ikke rart - god bedring til hende!

Håber lægen kan hjælpe jer!

Tak! Håber jeg også men får "sikkert" af vide det "bare" er en virus.

Anmeld

7. januar 2013

Moma

MorDk skriver:

Tak! Håber jeg også men får "sikkert" af vide det "bare" er en virus.

Ej, det ville bare være så træls (som vi siger på jysk ).

Man vil bare så gerne have noget, der kan hjælpe sit barn, når det er sygt.

Anmeld

7. januar 2013

JS<3

Årh lille pus jeg krydser alt hvad jeg kan for det "bare" er en virus. og så rigtig god bedring til prinsessen

Anmeld

7. januar 2013

CamillaSoefelt

MorDk skriver:

Lillepigen har den sidste uges tid hostet meget! Men de sidste 3 dage har være været slemt! Hun har hostet så voldsomt at hun har kastet op og hun har svært ved at trække vejret normalt. (anfald) Ellers ingen gener... (jo urolig nattesøvn) Jeg tænkte om hun måske havde lungebetændelse... (hoster slim/sekret op) Men mistænker også noget asmatisk bronkitis?! Nu må vi se hvad lægen siger. Har fået en tid idag kl.10.30! Det er så synd for hende

Hvordan gik det ved lægen;-)?

Anmeld

7. januar 2013

MorDk

CamillaSoefelt skriver:

Hvordan gik det ved lægen;-)?

Det gik fint. Hun tog det SÅ fint!

Han kunne godt høre lidt slim på lungerne, men mente det "bare" var en virus. Men hold da op hvor hun dog kan hoste...  Håber snart hun er i bedring.

Anmeld

7. januar 2013

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Han kunne godt høre lidt slim på lungerne, men mente det "bare" var en virus. Men hold da op hvor hun dog kan hoste...  Håber snart hun er i bedring.

Årh bettepigen

Anmeld

7. januar 2013

Masig

MorDk skriver:

Sådan startede det også med vores søn, men efter 3-4 uger ca havde det så udviklet sig til astmatisk bronkitis Så vær obs på det, og få hende undersøgt igen og igen hvis det fortsætter, da det kan sætte sig til bronkitisk senere.. God bedring med hende

Anmeld

7. januar 2013

MorDk

Masig skriver:

Sådan startede det også med vores søn, men efter 3-4 uger ca havde det så udviklet sig til astmatisk bronkitis Så vær obs på det, og få hende undersøgt igen og igen hvis det fortsætter, da det kan sætte sig til bronkitisk senere.. God bedring med hende

Jeg er nemlig MEGET OBS på det for har selv oplevet det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.