mig om min kæreste blev enige om den 15 dec at bo flytte hver for sig fordi vi ikke kunne finde ud af at bo sammen, og min eks som han er nu blev syglig jaloux og tjekket og krontrolleret mig konstant kom på besøg op til 18 gange på en dag og tjekket alt virkelig alt,
nå men han var så flyttet hjem til sin bror og jeg var flyttet hjem til min mor til jeg fandt en lejlighed med min søn, jeg ventede mig og skulle have en lille pige og natten til den 21 kom jeg akut på sygehuset og blødte voldsomt og havde voldsomt ondt og fandt ud af vores lille pige var død, men min eks ville ikke komme så stod med det hele selv og en søn som min mor måtte komme og tage,
finder så ud af at han mens jeg har fået forløst vores lille pige at han er flyttet op til en af mine veninder (eks veninde) fra min klasse, og så ku jeg ikke mere og gik fra ham, så jeg havde på et døgn mistet min datter og min kæreste,
om det så ikke var nok sviner hende snot tøsen mig til om at jeg var dit og at og at jeg havde drabt min eks barn osv,,
nu står jeg og skal starte i skole imorgen og går i klasse men dette her pigebarn, hun har så sagt at hvis jeg kommer i skole er jeg selv ude om hva der sker osv,
min eks kom ikke til begravelsen af vores lille pige pga tøsen her, fordi han ikke "måtte" for hende,
sidder bare her og har lyst til atdroppe skolen fordi jeg ikke har lyst til at se på hende her, men har kun 10 uger ugen men hvis hun skal ødelægge mig i 10 uger er det bare heller ikke det værd,??
puha havde brug for luft sorry for et negativt opslag
Anmeld