Jeg skal afsted til veje sygehus i morgen fordi mine bryster har løbet i over et år nu fra tid til anden, og der er smerter i dem forskellige steder.. Da jeg blev henvist var jeg nervøs og det er jeg som sådan stadig men skulle udfylde sådan en blanket.. Hvor jeg skal fortælle om jeg kan risikere at være gravid og om hvornår jeg har været på p-piller..
Nu ligger mit problem i at jeg havde regnet med at det var kæresten der skulle med.. Det kunne han så ikke.. Og min mor meldte så ud i går at hun ville tage med
(vil dog rigtig gerne have hende med for i det mindste ikke at skulle gøre det alene) MEN! det er jo ikke meningen at hun skal vide noget som helst om at jeg har smidt p-pillerne
Hvad gør jeg lige?? Bliver nød til at være ærlig så de ikke beskylder p-piller for mine smerter?! Og eftersom min mens stadig ikke er kommet må jeg jo også være ærlig omkring at jeg kan risikere at være gravid (på trods af ingen positive teste endnu)
Hvad gør jeg lige?? :s
Har ikke lyst til hun finder ud af det, fordi hun er lidt meget imod at vi skulle have børn før vi begge var færdige med uddannelse?? Og har det i forvejen svært ved læger så er bange for i mit i forvejen følsomme øjeblik at hun vil flippe ud inde ved lægen hvis han/hun spørger ind til tingene 
Anmeld