Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, bruger du øjencreme?? min mor var lige sød og give mig en øjencreme (hun troede jeg allerede brugte det) - og fik så at vide, at når man bruger briller til hverdag, har man endnu mere brug for en øjencreme.. Glemte at spørge om hvorfor - skal jeg lige have spurgt hende om..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ØH øjencreme??....
Nej - burde jeg det? (har briller..)
AnneBJ skriver: ØH øjencreme??.... Nej - burde jeg det? (har briller..)
Min mor (som er kosmetolog) anbefalet det.. Finder lige ud af hvorfor
Nadia&Daniel skriver: Min mor (som er kosmetolog) anbefalet det.. Finder lige ud af hvorfor
Tak
Nadia&Daniel skriver: Ja, bruger du øjencreme?? min mor var lige sød og give mig en øjencreme (hun troede jeg allerede brugte det) - og fik så at vide, at når man bruger briller til hverdag, har man endnu mere brug for en øjencreme.. Glemte at spørge om hvorfor - skal jeg lige have spurgt hende om..
Vil også gerne høre en grund til det har brugt briller siden jeg var 3 og har ALDRIG fået rådet at bruge øjencream
Næh.. Det har jeg aldrig brugt. Får desværre en rigtig bumset og fedtet hud, hvis jeg smører creme i mit ansigt, og det er uanset hvilken en det er. Så derfor har jeg heller aldrig skænket øjencreme en tanke.
Ja, det har jeg brugt i mange år.
Vidste dog ikke, at det var specielt vigtigt at gøre, når man bruger briller (som jeg gør). Jeg bruger det for at forebygge rynker
Jeg er også nysgerrige
Har du fundet ud af hvorfor?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128