Hjælp en killing :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Aqnete

Godaften i stuerne

Vi indfagede i fredags den skønneste grå stribede killing, som har løbet forvirret rundt siden julen .

Den er virkelig tam, og er nu vant til hunde også . Desværre er min mor allergisk overfor katte og vi kan ikke beholde den

Øv !

ER der nogle venlig mennesker derude som mangler en skøn killing ?

Sms mig gerne på 22867467

Jeg krydser mine fingre .

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Silas&Mille

Altså hvis I tilfældigvis kommer omkring Skanderborg, kan I aflevere den her

Den er da mega nuttet

Anmeld

6. januar 2013

Leneur

Silas&Mille skriver:

Altså hvis I tilfældigvis kommer omkring Skanderborg, kan I aflevere den her

Den er da mega nuttet

Ja til Skanderborgegnen... Den er rigtig nuttet og Silje ville elske den overalt på jorden.

Anmeld

6. januar 2013

mariamiss6

Har i været ved dyrlægen og få tjekket om den har chip? 

Hvis den hele tiden har været tam har den jo muligvis en ejermand som har været oppe til almindelig 1. gangs tjek med den, og så får den en chip (mener det er sådan ifølge de nye regler)

Anmeld

6. januar 2013

Silas&Mille

Leneur skriver:

Ja til Skanderborgegnen... Den er rigtig nuttet og Silje ville elske den overalt på jorden.

Her ville ungerne også elske en killing og så tror jeg vores anden kat, Franson, bill blive glad for at få en legekammerat

Virkelig en skam den er helt på sjælland.

Anmeld

6. januar 2013

Miss Kat

Eftersom der vist er flere af jer, der har hjerterum til endnu et familiemedlem og I ikke alle kan få lige denne her killing, vil jeg da opfordre jer til at tage imod nogle af de mange uønskede killinger eller kigge på et internat? (Ikke for at være påtrængende, men der mangler virkelig hjem og budskabet bør spredes). 

Anmeld

6. januar 2013

Camilla..

Miss Kat skriver:

Eftersom der vist er flere af jer, der har hjerterum til endnu et familiemedlem og I ikke alle kan få lige denne her killing, vil jeg da opfordre jer til at tage imod nogle af de mange uønskede killinger eller kigge på et internat? (Ikke for at være påtrængende, men der mangler virkelig hjem og budskabet bør spredes). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.