Baby og dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

DreamChild

Hvordan er det med at blive skrevet op til dagplejeplads ved det offentlige?

Min søn blev født den 30 November 2012 og skal jo skrives op til en plads. Han er vores første barn så vi er sku lidt grønne inden for dette her  Hvis vi skriver ham op til at starte i dagpleje når han er 8 måneder (1 August), og hvis det så viser sig når vi nærmer os tiden at han eller jeg ikke er klar til det før han er 9 måneder.... Hvad gør man så???? Jeg kan jo umuligt vide hvordan et barn er om så lang tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

L&V

DreamChild skriver:

Hvordan er det med at blive skrevet op til dagplejeplads ved det offentlige?

Min søn blev født den 30 November 2012 og skal jo skrives op til en plads. Han er vores første barn så vi er sku lidt grønne inden for dette her  Hvis vi skriver ham op til at starte i dagpleje når han er 8 måneder (1 August), og hvis det så viser sig når vi nærmer os tiden at han eller jeg ikke er klar til det før han er 9 måneder.... Hvad gør man så???? Jeg kan jo umuligt vide hvordan et barn er om så lang tid

Du går ind på din kommunes hjemmeside og der er pladsanvisningen så og ellers kan du ringe.. Man sætter en dato også forsøger de at finde noget hvis du så ændre datoen kan du risikere at i ikke får plads til den dato da det kan være et større puslespil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.