nogle der har fået brystløft operation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.030 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Anonym trådstarter

hvor fik i det lavet henne og er i tilfredse? holder de sig stadig på plads

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Fik lavet reduktion + løft i 2008 på H.C. Andersen klinikken i Odense - de var helt fantastiske og resultatet blev rigtig godt.

Dog har jeg fået barn siden, så de sidder ikke helt så højt mere, men det vidste jeg jo var en risiko. De er dog stadig rigtig pæne 

Anmeld

6. januar 2013

Kamulla

Jeg fik en reduktion samt løft på Roskilde Privat hospital.. der arbejder en af landets førende kirrurger som har vundet mange priser og som selv underviser i nye metoder mm. 

har ingen klager overhovedet... 

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

Jeg fik en reduktion samt løft på Roskilde Privat hospital.. der arbejder en af landets førende kirrurger som har vundet mange priser og som selv underviser i nye metoder mm. 

har ingen klager overhovedet... 

okai det må jeg kigge på...

har set priserne er meget forskellige..men stedet skal sku være ordenligt

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Fik lavet reduktion + løft i 2008 på H.C. Andersen klinikken i Odense - de var helt fantastiske og resultatet blev rigtig godt.

Dog har jeg fået barn siden, så de sidder ikke helt så højt mere, men det vidste jeg jo var en risiko. De er dog stadig rigtig pæne 

dejligt

er bare så ked af mine..har en 70-75 f g og de hænger mere end de burde og frygter dem endnu mere efter jeg skal have barn

Anmeld

6. januar 2013

Wimmie

Anonym skriver:

dejligt

er bare så ked af mine..har en 70-75 f g og de hænger mere end de burde og frygter dem endnu mere efter jeg skal have barn

Jeg har i hvert fald aldrig fortrudt et sekund og operationen var ikke slem og havde kun smerter samme dag + dagen efter. Derefter gjorde det bare "almindeligt ondt" i 4-5 dage og det kunne tages med panodil. Herefter kun ømhed.

Jeg var en 75E men de hang også bare rigtig meget og jeg havde rigtig mange smerter.

Anmeld

6. januar 2013

Muffin_girl

Wimmie skriver:

Jeg har i hvert fald aldrig fortrudt et sekund og operationen var ikke slem og havde kun smerter samme dag + dagen efter. Derefter gjorde det bare "almindeligt ondt" i 4-5 dage og det kunne tages med panodil. Herefter kun ømhed.

Jeg var en 75E men de hang også bare rigtig meget og jeg havde rigtig mange smerter.

Hva størrelse bruger du nu ?

Kan man se arene rigtigt meget ? 

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Jeg brugte også e inden jeg blev gravid..nu bruger jeg f g og lige nu sports bh da jeg ikke kan holde ud at have noget på.. efter baby og amning osv vil jeg vurdere hvordan de ender med at se ud..men kunne bare ikke forstille mig de blev pænere tværtimod bare længere

heldigvis kigger nippls da ikke ned af. ENDNU

Anmeld

6. januar 2013

Wimmie

AalborgPigen skriver:

Hva størrelse bruger du nu ?

Kan man se arene rigtigt meget ? 

Jeg brugte 75C efter operationen men efter graviditet+fødsel+amning bruger jeg 80D - dog mangler jeg også lige at smide 10-12 kg

Anmeld

6. januar 2013

LBK

Anonym skriver:

Jeg fik lavet reduktion + brystløft i 2009 på Give Friklinik. Jeg er SÅÅÅ glad for resultatet og har aldrig fortrudt det. Brugte selv 75 g/h.

Jeg har fået et barn efter og venter nu nummer to og synes stadig de er lige så flotte som da de var "nylavet"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.