operation for forhudsforsnævring andre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej

Vidste ikke lige hvordan jeg skulle formulere mig, men er der andre hvis drenge der er blevet opereret for forhudsforsnævring, som vil dele lidt om hvordan deres dreng tog det i dagene efter?

Min dreng klager nemlig stadig rigtig meget over det gør ondt og er i det hele taget pylret og spiser ikke ret meget.
Jeg synes det er så hårdt at se ham have det skidt. Han kan sagtens lege, men lige omkring tidspunktet hvor det smertestillende ikke virker så godt mere, men han stadig ikke må få nyt, klager han rigtig meget. Han græder når han tisser og han skal have ble af og på.
Han blev opereret fredag morgen.
Det er sikkert helt normalt, men ikke spor rart at være vidne til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Koen.

Hvad med at kontakte der hvor han er blevet opereret? Det ville jeg gøre hvis jeg var i tvivl.

Anmeld

6. januar 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Hej

Vidste ikke lige hvordan jeg skulle formulere mig, men er der andre hvis drenge der er blevet opereret for forhudsforsnævring, som vil dele lidt om hvordan deres dreng tog det i dagene efter?

Min dreng klager nemlig stadig rigtig meget over det gør ondt og er i det hele taget pylret og spiser ikke ret meget.
Jeg synes det er så hårdt at se ham have det skidt. Han kan sagtens lege, men lige omkring tidspunktet hvor det smertestillende ikke virker så godt mere, men han stadig ikke må få nyt, klager han rigtig meget. Han græder når han tisser og han skal have ble af og på.
Han blev opereret fredag morgen.
Det er sikkert helt normalt, men ikke spor rart at være vidne til.

Min nevø fik det gjort da han var 9, men han var også rigtig ked af det i noget tid efter. Og når din dreng er så lille tror jeg det er ekstra svært at have ondt.

Anmeld

6. januar 2013

spj

Er ret sikker på, at det er meget normalt han har ondt. Det er jo et meget ømt sted han er blevet opereret og det er jo trods alt kun 2 dage siden.
Bare hold øje med, at den ikke bliver rød og betændt og kontakt lægen hvis han får feber.
Det er hvad vi plejer at sige til forældrene der hvor jeg arbejder

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

Min nevø fik det gjort da han var 9, men han var også rigtig ked af det i noget tid efter. Og når din dreng er så lille tror jeg det er ekstra svært at have ondt.

Han er 2,5år, men du har nok ret
På hospitalet fik de det bare til at lyde som om det var en små ting som han næsten ikke ville være mærket af, men jeg er måske bare pylret

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Lærke&Liam. skriver:

Hvad med at kontakte der hvor han er blevet opereret? Det ville jeg gøre hvis jeg var i tvivl.

Ringer til dem igen i morgen hvis det bliver ved

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

spj skriver:

Er ret sikker på, at det er meget normalt han har ondt. Det er jo et meget ømt sted han er blevet opereret og det er jo trods alt kun 2 dage siden.
Bare hold øje med, at den ikke bliver rød og betændt og kontakt lægen hvis han får feber.
Det er hvad vi plejer at sige til forældrene der hvor jeg arbejder

Tak for svar
Arbejder du med lige det?
Jeg har fået at vide vi bare skal ringe til dem hvis der er noget, men vil jo heller ikke virker overdrevet pylret
Jeg tror ikke som sådan der er noget i vejen, ville bare ønske jeg kunne gøre noget mere for ham.

Anmeld

6. januar 2013

spj

Anonym skriver:

Tak for svar
Arbejder du med lige det?
Jeg har fået at vide vi bare skal ringe til dem hvis der er noget, men vil jo heller ikke virker overdrevet pylret
Jeg tror ikke som sådan der er noget i vejen, ville bare ønske jeg kunne gøre noget mere for ham.

Ja, jeg er sekretær på en børneafdeling.
Hvis det bliver ved at gøre så ondt synes jeg du skal ringe og høre dem ad om et par dage.
Ja, det er aldrig sjovt når ens små vidundere har ondt.

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

spj skriver:

Ja, jeg er sekretær på en børneafdeling.
Hvis det bliver ved at gøre så ondt synes jeg du skal ringe og høre dem ad om et par dage.
Ja, det er aldrig sjovt når ens små vidundere har ondt.

Tak
Jeg synes det virker bedre i dag, men der var noget gult sammen med blodet, er lidt i tvivl om det er sår eller betændelse, så jeg må lige holde skarpt øje idag.

Anmeld

7. januar 2013

spj

Anonym skriver:

Tak
Jeg synes det virker bedre i dag, men der var noget gult sammen med blodet, er lidt i tvivl om det er sår eller betændelse, så jeg må lige holde skarpt øje idag.

Det lyder godt.

Det kan sagtens bare være såret der væsker lidt. Men god ide at holde øje med det.

Håber han snart er på toppen igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.