nu må det altså snart være vores tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

pcoramt

Jeg er i dag på 6 dag i cyklus. og venter bare på det kan blive test dag igen :/ jeg håber snart lykken vender for os, og at det bliver vores tur..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

banana3

pcoramt skriver:

Jeg er i dag på 6 dag i cyklus. og venter bare på det kan blive test dag igen :/ jeg håber snart lykken vender for os, og at det bliver vores tur..

Jeg krydser

Anmeld

6. januar 2013

BigHope13

Krydser alt hvad jeg kan, ved desværre præcis hvordan det er. Går bare og tæller dagene men desværre går tiden bare så frygtelig langsom

Anmeld

6. januar 2013

pcoramt

BigHope13 skriver:

Krydser alt hvad jeg kan, ved desværre præcis hvordan det er. Går bare og tæller dagene men desværre går tiden bare så frygtelig langsom

Det er bare ikke sjovt.. og jeg er så ekstrem nærvøs for at det ikke skal lykkedes igen :/

havde en MA d. 14/11 2012

Anmeld

6. januar 2013

BigHope13

pcoramt skriver:

Det er bare ikke sjovt.. og jeg er så ekstrem nærvøs for at det ikke skal lykkedes igen :/

havde en MA d. 14/11 2012

Åh jeg kan godt følge dig selvom jeg heldigvis ikke har prøvet at miste, det må være skrækkeligt. hvor langt var du henne?? Man høre jo nogen gange at kroppen så ved hvad der skal ske og forbereder sig på en graviditet så det lykkedes hurtigt igen, det håber jeg ihvertfald for jer.. Har i været i behandling.??

Anmeld

6. januar 2013

pcoramt

BigHope13 skriver:

Åh jeg kan godt følge dig selvom jeg heldigvis ikke har prøvet at miste, det må være skrækkeligt. hvor langt var du henne?? Man høre jo nogen gange at kroppen så ved hvad der skal ske og forbereder sig på en graviditet så det lykkedes hurtigt igen, det håber jeg ihvertfald for jer.. Har i været i behandling.??

Det er nok det væreste jeg nogenside har prøvet. Jeg skulle til scanning da jeg var 7+0 og at se om alt var som det skulle være, og det havde jeg selfølgelig en klar forventning om at alt var for fint. ligger mig på briksen og sygeplejsken scanner og sig: Neeej, der er jo så små babyhuler.. jeg blev så glad! men så kunne hun ikke finde hjerte blik
jeg kunne bare ikke stoppe med at græde, det var så forfærdeligt.

Vi har forsøgt i 2 år og 2 måneder nu. Vi har været i let homon stimulation med pergotime og er det igen. så vi håber alt hvad vi kan..

Anmeld

6. januar 2013

BigHope13

pcoramt skriver:

Det er nok det væreste jeg nogenside har prøvet. Jeg skulle til scanning da jeg var 7+0 og at se om alt var som det skulle være, og det havde jeg selfølgelig en klar forventning om at alt var for fint. ligger mig på briksen og sygeplejsken scanner og sig: Neeej, der er jo så små babyhuler.. jeg blev så glad! men så kunne hun ikke finde hjerte blik
jeg kunne bare ikke stoppe med at græde, det var så forfærdeligt.

Vi har forsøgt i 2 år og 2 måneder nu. Vi har været i let homon stimulation med pergotime og er det igen. så vi håber alt hvad vi kan..

Åh Puha, nej hvor skræmmende også med to kæmpe herfra. Hvor længe skal du tage pergotime så? jeg fik pergotime 5dage i starten af denne cyklus men der skete ikke noget så er nu igen med puregon. det er cirkus med alt det her for at få et ønske opfyldt.
Skal i videre med iui eller er det "kun" pergotime når nu det er lykkedes en gang.

Vi har prøvet i 2år og 1 måned, og jeg har også pco
Har ansøgt dig som ven hvis du er interessert i at skrive.

Anmeld

6. januar 2013

pcoramt

BigHope13 skriver:

Åh Puha, nej hvor skræmmende også med to kæmpe herfra. Hvor længe skal du tage pergotime så? jeg fik pergotime 5dage i starten af denne cyklus men der skete ikke noget så er nu igen med puregon. det er cirkus med alt det her for at få et ønske opfyldt.
Skal i videre med iui eller er det "kun" pergotime når nu det er lykkedes en gang.

Vi har prøvet i 2år og 1 måned, og jeg har også pco
Har ansøgt dig som ven hvis du er interessert i at skrive.

jeg skriver lige en PB til dig

Anmeld

6. januar 2013

et-ønske

pcoramt skriver:

Åhhh jeg kender det skal teste den 14/1 har desværre ikke nogen som helst fornemmelse af at jeg skulle være gravid, så jeg tvivler

har du fået pergotime i 2 år?? Min gyn har sagt max 6 mdr

Hvis I vil have mig med I jeres pco snak, så er jeg klar Jeg fik det kostateret for 9 år siden. Da jeg blev gravid med min datter tabte jeg mig meget, fik en omgang pergotime og så var hun der - men det var også med en anden mand.
Ligenu er jeg meget overvægtigt KÆMPER med kiloene. Vejer det samme nu som 2 dage før jeg fødte sidst

Vi har prøvet siden dec 2011, og været i hormonbehandling siden oktober i år.

Anmeld

6. januar 2013

pcoramt

babywish13 skriver:

Åhhh jeg kender det skal teste den 14/1 har desværre ikke nogen som helst fornemmelse af at jeg skulle være gravid, så jeg tvivler

har du fået pergotime i 2 år?? Min gyn har sagt max 6 mdr

Hvis I vil have mig med I jeres pco snak, så er jeg klar Jeg fik det kostateret for 9 år siden. Da jeg blev gravid med min datter tabte jeg mig meget, fik en omgang pergotime og så var hun der - men det var også med en anden mand.
Ligenu er jeg meget overvægtigt KÆMPER med kiloene. Vejer det samme nu som 2 dage før jeg fødte sidst

Vi har prøvet siden dec 2011, og været i hormonbehandling siden oktober i år.

Vi har prøvet i 2 år og 2 måneder nu.. Vi er på 5 gang pergotime nu.. Jeg blev gravid ved 4 gange på pergotime med tvillinger, men desværre uden hjerte blink

Puha 9 år, det må være forfærdeligt! Jeg er også overvægtig, men ikke på maven.. Jeg har store ben og mås :p men ellers ikke slemt.. Vægttab er vildt svært synes jeg. Jeg er lige begyndt på simpel mad reducution, og ind til videre har jeg da smidt 2,5 kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.