Natdrager ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

LilleChelle

Bruger du natdragter med fod eller ikke ? Og hvor gammel er babyen/barnet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
LilleChelle skriver:

Jeg bruger uden fod og hun bliver 8 måneder her den 15 januar

Jeg bryder mig ikk rigtigt om dem med fod da hun enten får trukket foden på en mystik måde eller den ser ud til at være stram

Anmeld

6. januar 2013

LilleChelle

MarleneOlsen skriver:

Jeg bruger uden fod og hun bliver 8 måneder her den 15 januar

Jeg bryder mig ikk rigtigt om dem med fod da hun enten får trukket foden på en mystik måde eller den ser ud til at være stram

Har hun så bare strømper på ?

Anmeld

6. januar 2013

Mettefpigen

Begge dele :-) han er 16 måneder, men har altid brugt begge dele :-)

Anmeld

6. januar 2013

B&J

med fødder hvis det er uden fødder så bruger vi strømper, daniel bliver snart 3 og bruger stadig strømper fordi han sparker dynen af sig så får han kolde fødder, og hvis han får det for varmt tager han dem selv af

Anmeld

6. januar 2013

katrine26

Her sover han bare med body og strømpebuks. Han er 2 år. Katrine26.

Anmeld

6. januar 2013

ano14316

lige pt bruger vi uden fod, og det er simpelthen fordi at der ikke er fødder i de natdragter vi har købt, det er med andre ord ikke noget vi tænker over længere.. 

Derimod da han var spæd brugte vi altid uden fod, hvilket ikke altid var nemt at finde, da hans fødder var for store.. 

Men jeg har lige købt nogen i str 86 med fod.. såå

Anmeld

6. januar 2013

Drømme

Vi har begge dele liggende, men bruger oftes uden fødder i. Så har hun strømper på i stedet.

Sophia har ret store fødder, så natdragten bliver enten for stor, hvis fødderne skal passe, eller også bliver den for lille ved fødderne, hvis resten af dragten skal passe.

og så er hun bare rigtig god til at blive kludret ind i natdragten hvis der er fødder i 

Bruger vi den med fødder, får hun et par sokker ud over, men synes bare ikke det virker ret behageligt.

og hun er 10 måneder

Anmeld

6. januar 2013

Fenja09

LilleChelle skriver:

Vi brugte med både fod og uden da vores datter ikke kunne gå. Efter hun er startet på det bruger vi kun uden fødder, da hun ellers vil skøjte rundt. Hun har som regel sutsko på og ellers strømper, men strømperne får hun kun på, hvis vi ved at hun ikke skal ned på gulvet og gå inden sengetid.

Vores datter er 16 måneder.

/Fenja

Anmeld

6. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Begge dele. Hvis det er uden så bliver det bare med strømper.

Hvis jeg synes dragten med fod er lidt stor i det får han også strømper på udover, da han ellers får trukket foden op "ikke kan finde vejen tilbage"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.