Gravitamin VS. Baby-Me-Now

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.076 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

grinny

Hvad er bedst? Hvad er forskellen?

Er der nogen af jer der har prøvet begge? Hvad gør den ene som den anden ikke gør? (udover at der vidst er urter i Baby-Me-Now?)

Synes jeg har svært ved at læse mig frem til om det er den ene eller den anden der er den bedste. Er jo snart villig på alt 

Del gerne jeres erfaringer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

katrine26

Tog ikke nogle da vi forsøgte at blive gravide, tager gravittamin nu det var også det lægen anbefalet. Kender ikke til det andet. Katrine26.

Anmeld

6. januar 2013

grinny

katrine26 skriver:

Tog ikke nogle da vi forsøgte at blive gravide, tager gravittamin nu det var også det lægen anbefalet. Kender ikke til det andet. Katrine26.

Jeg tager også selv gravitamin og har gjort det længe  Tænkte bare at der måske var noget bedre i Baby-Me-Now.

Håber der kommer en der kan svare på det 

Anmeld

6. januar 2013

pcoramt

grinny skriver:

Er der nogen af jer der har prøvet begge? Hvad gør den ene som den anden ikke gør? (udover at der vidst er urter i Baby-Me-Now?)

Synes jeg har svært ved at læse mig frem til om det er den ene eller den anden der er den bedste. Er jo snart villig på alt 

jeg følger lige med! har nemlig tænkt over det samme.

Anmeld

6. januar 2013

grinny

pcoramt skriver:

jeg følger lige med! har nemlig tænkt over det samme.

Bare i orden  

Anmeld

6. januar 2013

132319

Der er ingen forskel, indholdsstofferne er det samme.

Man betaler råddent meget ekstra for at der står det der "Gravi" foran.

Et godt eksempel er deres fiskeolie. GraviOmega koster 100 kr, hvor  den fra Netto koster 18 kr og de indeholder PRÆCIS det samme!

Anmeld

6. januar 2013

pcoramt

132319 skriver:

Et godt eksempel er deres fiskeolie. GraviOmega koster 100 kr, hvor  den fra Netto koster 18 kr og de indeholder PRÆCIS det samme!

Fedt, jamen så tager vi de billige :p

Anmeld

6. januar 2013

grinny

132319 skriver:

Ved godt det kan gøres billigere, her er jeg bare sikker på at det hele er i den ene pille 

Men det var mere forskellen på lige de to slags, fordi de gør vel egentlig det samme, men vil gerne vide om den ene er bedre end den anden

Anmeld

8. januar 2013

Karla

grinny skriver:

Jeg sidder lige og læser i bogen der hedder Spis dig gravid, der står:
Præparatet Baby Me Now indeholder for lidt D-vitamin (2,25 mikrogram) og for lidt jern (15 mg) i forhold til anbefalet. Derfor må du supplere, hvis du tager dette præparat. Indholdet af folinsyre (400 mikrogram) og kalk (600 mg) er fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.