Hvornår ville I teste igen efter negativ test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Anonym trådstarter

Hvis man tester negativt på første forventede menstruationsdag (4+0), men ikke får menstruation, hvornår ville I så teste igen?

Min cyklus er utrolig regelmæssig efter p-pille stop for et halvt år siden, så et par dage over er ualmindeligt for mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

M (:

Anonym skriver:

Hvis man tester negativt på første forventede menstruationsdag (4+0), men ikke får menstruation, hvornår ville I så teste igen?

Min cyklus er utrolig regelmæssig efter p-pille stop for et halvt år siden, så et par dage over er ualmindeligt for mig.

Jeg tror jeg ville teste igen efter et par dage eller tre.. Held og lykke! 

Anmeld

6. januar 2013

FrkDitte

Anonym skriver:

Hejsa..

Jeg er et lille testmonster.. så jeg ville teste igen næste morgen.. Nogle gange kunne jeg godt finde på at teste både morgen og aften.. 

Lige nu har jeg dog ikke brug for at teste mere 

Jeg synes det er SÅ edderspændende at teste.. 

Håber på 2 streger til dig snarest.. 

Knus D.

Anmeld

6. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

HCG niveauet i kroppen fordobles hveranden dag, derfor ville det være bedst at være to dage til at tage en ny test

Anmeld

6. januar 2013

Tulipan

Hvis jo længere du venter jo mere sikkert er det jo. Jeg testede negativt i 4+0 og ventede så til 4+4 med at teste igen, mest fordi butikkerne var lukkede over nytår

Hvis du er utålmodig, så test i 4+2, og gør det om morgen hvor du kun har drukket lidt aftenen før så din urin er mest mulig koncentreret

For at den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.