Hvad ville i vælge? større sted at bo eller charter ferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.482 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

bobbles

Ja vi har snakket om i meget lang tid at skulle på charter ferie med børnene, men vi vil også meget gerne have en større lejlighed/hus. Men det ville koster ca det samme hvad ville i gøre? den lille er 16 måneder og den store bliver 6 år om to måneder. Ville i tage på charter ferie og flytte næste år eller omvendt? Det skal lige siges at vi MÅSKE skal til italien med mine svigerfamilie næste år, selvfølgelig kun hvis vi når at spare op.. Hvad ville i gøre?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

L&V

bobbles skriver:

Ja vi har snakket om i meget lang tid at skulle på charter ferie med børnene, men vi vil også meget gerne have en større lejlighed/hus. Men det ville koster ca det samme hvad ville i gøre? den lille er 16 måneder og den store bliver 6 år om to måneder. Ville i tage på charter ferie og flytte næste år eller omvendt? Det skal lige siges at vi MÅSKE skal til italien med mine svigerfamilie næste år, selvfølgelig kun hvis vi når at spare op.. Hvad ville i gøre?? 

Noget større at bo i uden tvivl...

Anmeld

6. januar 2013

W&M <3

Jeg ville helt klart vælge noget større at bo i også tage på ferie næste år

Det er det vi har valgt at gøre her hjemme.

Anmeld

6. januar 2013

tarkoflen

Jeg synes det kommer lidt an på, hvorfor l gerne vil have et større sted at bo, er det ren luksus eller fordi l som os, bor i en toværelses

Umiddelbart ville jeg vælge et større sted at bo, og så rejse til næste år, men synes der mangler lidt Info om boligsituationen

Anmeld

6. januar 2013

**Ønskebabyen

Ville helt klart vælge et større sted at bo! Ved godt en (charter)ferie kan være tiltrængt osv. men et større sted at bo er permanent og noget I vil glæde jer over i lang tid. En charterferie er hurtig overstået og man glemmer hurtigt at man lige har været afsted..

Anmeld

6. januar 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg ville også prioritere et større sted at bo.

Anmeld

6. januar 2013

FrkZier

bobbles skriver:

umildbart ville jeg vælge et større sted at bo - men i det jeg ikke ved hvorfor i skal have noget større, er det af 'ren luksus' eller fordi der i bor  nu er meget småt?

fordi hvis jeres sted nu er stor nok men i bare gerne ville have noget større, ku jeg godt finde på at tage ferien og så vente.

men hvis stedet er meget småt havde jeg valgt at flytte først.

Anmeld

6. januar 2013

Koen.

Jeg ville uanset hvad vælge en større bolig.

Anmeld

6. januar 2013

bobbles

tarkoflen skriver:

Jeg synes det kommer lidt an på, hvorfor l gerne vil have et større sted at bo, er det ren luksus eller fordi l som os, bor i en toværelses

Umiddelbart ville jeg vælge et større sted at bo, og så rejse til næste år, men synes der mangler lidt Info om boligsituationen

jeg bor ikke i en to værelses men 3 værelses lejlighed vil have noget større for at pigerne kan få deres eget værelse og vi kan få mere privat liv ;-) lige pt deler vi værelse med den lille og man kan dårligt snakke sammen om aftenen når man ligger sig i sengen så vågner hun

Anmeld

6. januar 2013

Tullepigen90

bobbles skriver:

Jeg ville uden tvivl vælge at flytte i noget større..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.