Hygger i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

IsabellaCiinea skriver:

Så lidt!

Jamen det skal jeg helt sikkert nok gøre! Der er 1 år til jeg skal søge ind.. sys det kommer tæt på efterhånden

Lyder godt ja og inden man har set sig om så er det her også gået, selvom vi lige er startet på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

BellaCiinea

MiichellaMalou skriver:

Lyder godt ja og inden man har set sig om så er det her også gået, selvom vi lige er startet på det.

Lige præcis! =) Sys i hvert fald at 2012 gik mega hurtigt... men sådan er det vel jo ældre man også bliver

Anmeld

5. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

IsabellaCiinea skriver:

Lige præcis! =) Sys i hvert fald at 2012 gik mega hurtigt... men sådan er det vel jo ældre man også bliver

Ja kan godt være :p
Synes også det gik helt vildt stærkt. og det dårligt gået op for mig vi faktisk er i 2013 nu :p

Anmeld

5. januar 2013

BellaCiinea

MiichellaMalou skriver:

Ja kan godt være :p
Synes også det gik helt vildt stærkt. og det dårligt gået op for mig vi faktisk er i 2013 nu :p

Jah det er vildt... Sys næsten lige jeg har haft fødselsdag.. men det har jeg jo snart i igen..... det er 8-9 mdr. siden sidst Pyha..

Anmeld

5. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

IsabellaCiinea skriver:

Jah det er vildt... Sys næsten lige jeg har haft fødselsdag.. men det har jeg jo snart i igen..... det er 8-9 mdr. siden sidst Pyha..

Ja puha det har jeg også snart eller om 6 - 7 måneder har jeg fødselsdag igen men synes også lige jeg har fejret fødselsdag.

Anmeld

5. januar 2013

BellaCiinea

MiichellaMalou skriver:

Ja puha det har jeg også snart eller om 6 - 7 måneder har jeg fødselsdag igen men synes også lige jeg har fejret fødselsdag.

Hihi tiden flyver afsted

Anmeld

6. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

IsabellaCiinea skriver:

Hihi tiden flyver afsted

Utrolig meget kan næsten ikke følge med

Anmeld

6. januar 2013

BellaCiinea

MiichellaMalou skriver:

Utrolig meget kan næsten ikke følge med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.