opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.487 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

Silas&Mille

Nogen der har erfaringer med at deres baby pludselig begynder at kaste op kort efter at hæve indtaget modermælkserstatning?

Igår aftes var vi ude for at det skete for Mille to gange og nu har hun lige gjort set igen
Hun har indtaget andet føde idag uden problemer.

Hun fejler umiddelbart ikke noget for hun er glad og pludre og leger som normalt nu. Sådan var det også igår efter begge episoder.

Nogen erfaringer? Så kom meget gerne med dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

L&V

Silas&Mille skriver:

Nogen der har erfaringer med at deres baby pludselig begynder at kaste op kort efter at hæve indtaget modermælkserstatning?

Igår aftes var vi ude for at det skete for Mille to gange og nu har hun lige gjort set igen

Hun fejler umiddelbart ikke noget for hun er glad og pludre og leger som normalt nu. Sådan var det også igår efter begge episoder.

Bliver hun ik "bare" over mæt?

Anmeld

5. januar 2013

Silas&Mille

Månsson skriver:

Bliver hun ik "bare" over mæt?

Det tror jeg ikke for hun spiser ikke så meget til og om natten.

Anmeld

5. januar 2013

Silas&Mille

Slet ingen der har oplevet noget lignende?

Anmeld

6. januar 2013

Fenja09

Silas&Mille skriver:

Vores datter kastede op en del gange efter vi var startet på flaske. Jeg ved desværre ikke hvad det skyldes, men tror ikke det er "farligt", tænker at det måske er en bøvs/gylp, hvor det så bliver til opkast i stedet. Hvis det sker hver gang hun spiser/drikker og ikke får andet i løbet af dagen, så ville det bekymrer mig, men ikke for et par enkelte gange.

/Fenja

Anmeld

6. januar 2013

Silas&Mille

Fenja09 skriver:

Vores datter kastede op en del gange efter vi var startet på flaske. Jeg ved desværre ikke hvad det skyldes, men tror ikke det er "farligt", tænker at det måske er en bøvs/gylp, hvor det så bliver til opkast i stedet. Hvis det sker hver gang hun spiser/drikker og ikke får andet i løbet af dagen, så ville det bekymrer mig, men ikke for et par enkelte gange.

/Fenja

Det bekymre mig som sådan heller ikke.
Mille er 11 måneder gammel og har været flaskebarn fra dag et. Det er noget der er sket igår og i dag. Igår fik hun lidt at spise (brød) efter første episode, det kom op igen kort tid efter. Og hun kastede så også op efter hendes midt-på-natten flaske.
Men idag har hun både spist lidt grød, lidt brød og en smule lagkage uden at der er sket noget. Men ca en halv time efter hun havde fået sin godnatflaske, kom det hele op igen.

Hun har drukket en masse vand siden og det holder hun fint nede.

Synes bare det er lidt mytisk at hun lige pludselig kaster.op efter en omgang mme. Hun har endda fået noget mindre end hun plejer. Plejer at få 150ml, men fik kun 90 ml i dag for ikke at presse maven, efter en dag uden ret meget at spise (dog godt med vand).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.