FruStolpe skriver:
Jeg er så super heldig at være kommen igennem nåleøjet og skal starte som lederaspirant lige om snart.
Men det betyder lange arbejdsdage, og også lange dage i vuggestuen for vores datter. Det piner mig, men samtidig så er det vigtigt for mig at tage den her mulighed og få gjort noget ud af mit liv.
Men kan man klare det uden at dø af dårlig samvittighed?? Min uddannelse være "kun" 1 år, så det er ikke voldsomt længe. Men samvittigheden hiver i mig 
Jeg vil rigtig gerne høre fra andre der balancerer arbejde og job til daglig. Og høre om der er nogle gode råd at hente..

Jeg så godt du skrev det - STORT tillykke 
Jeg er også én af dem med lange arbejdsdag, og jeg syntes ikke den dårlige samvittighed er der som da jeg startede på arbejdet igen efter barslen - det er blevet bedre 
Jeg er hjemmefra 6.30 - til omkring 17 (kommer meget an på om togene er forsinkede osv.) Isabella kan man kalde et institutionsbarn - men hun elsker at være i vuggestue og lege med sine veninder
Det er ikke hver dag hun har lange dage - de dage hvor jeg har hjemmearbejde (typisk 1-2 gange om ugen), jamen så bliver hun hentet tidligere, men ikke før kl. 15, for ellers kan vi risikere at hun sover og skal vækkes, hvilket jeg syntes er syndt.
Uha jeg syntes hverdagen er meget stresset! Det er ikke hver dag jeg får vasket tøj, støvsuget osv., men så hjælper kæresten i mindre omfang pga. han har en dårlig ryg, så det er også begrænset hvor meget han kan hjælpe 
Jeg syntes du skal GO FOR IT! Det er et tilbud du måske aldrig får igen, og Isabella skal nok klare den, det er jeg sikker på 
Anmeld