min mave er oppustet konstant fra jeg vågner til jeg går i seng får piller mod forstoppelse og syntes ikke jeg har haft nogle problemer der længe jeg har en bule midt på maven ligesom en gravid og den bliver så bare støre for hver gang jeg spiser noget...? nogle der ved hvad det kan skyltes eller har nogle forslag til at hjælpe så min mave ikke altid er oppustet
syntes jeg får nogle smerter i underlivet en gang i mellem og igår var der en stor slim klump så var sådan lidt brunlig og gulig men æggeløsning plejer da at være æggehvide agtig ? og det var kun den ene gang igår for nu er der ikke noget det er bare helt nomalt bare lidt mere ens det plejer var det æggeløsning men det plejer man jo ikke kun at have i en dag truede jo osse jeg var gravid men så begynte jeg at bløde 2dage før forventet mins sådan rimlig meget klart blod i 2dage og så stoppede det helt og blev til brunt udflåd?? det er ca 14 dage siden nu så prøvede at teste ville have været 4+1 men den var meget negativ... undskyld det blev lidt langt nogen der har prøvet det samme og måske ved hvad det kan skyltes for er lidt forviret ved ikke lige hvad der sker med min krop
undskyld
Anmeld