oppustet mave/ æggeløsning (ikke for sarte)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

anna111

Profilbillede for anna111

min mave er oppustet konstant fra jeg vågner til jeg går i seng får piller mod forstoppelse og syntes ikke jeg har haft nogle problemer der længe jeg har en bule midt på maven ligesom en gravid og den bliver så bare støre for hver gang jeg spiser noget...? nogle der ved hvad det kan skyltes eller har nogle forslag til at hjælpe så min mave ikke altid er oppustet 

syntes jeg får nogle smerter i underlivet en gang i mellem og igår var der en stor slim klump så var sådan lidt brunlig og gulig men æggeløsning plejer da at være æggehvide agtig ? og det var kun den ene gang igår for nu er der ikke noget det er bare helt nomalt bare lidt mere ens det plejer var det æggeløsning  men det plejer man jo ikke kun at have i en dag truede jo osse jeg var gravid men så begynte jeg at bløde 2dage før forventet mins sådan rimlig meget klart blod i 2dage og så stoppede det helt og blev til brunt udflåd?? det er ca 14 dage siden nu så prøvede at teste ville have været 4+1 men den var meget negativ... undskyld det blev lidt langt nogen der har prøvet det samme og måske ved hvad det kan skyltes for er lidt forviret ved ikke lige hvad der sker med min krop  

undskyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

anna111

Profilbillede for anna111

undskyld blev lidt forvirene mente at der kom en slim klump ud af som var meget sej og brunlig gullig kan det have været æggeløsning ? men det var kun igår eftermidags der har ikke været noget siden har bare meget udflåd som er crame agtig lige siden men ved æggeløsning er det jo æggehvide agtig men hvad kan det så have været ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.