Opsparing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej baby.dk kvinder.

Vi har et barn på 2 år. Og vi tænker vi på et tidspunkt skulle have en til.
Ville i starte en opsparing så der er til barnevogn, tøj hvis det bliver andet køn, barnedåb osv? Vi vil ikke bruge den samme barnevogn igen, men har intet imod at købe brugt.

Hvad ville i gøre?

Mvh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Papillon

Nu er det føste gang, vi forsøger, men vi oprettede en opsparing så snart, vi blev enige om, at vi skulle have barn Jeg føler, det giver en god sikkerhed for, at man kan skaffe alt det nødvendige til tiden (og stadig have mad på bordet). Det kommer selvfølgelig også an på ens økonomiske situation.

Umiddelbart ville jeg da svare ja, og hvis der ikke bliver brug for den alligevel, så er pengene jo ikke tabt, men kan bruges på noget andet, f.eks. en hyggelig tur med familien

Anmeld

6. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hej baby.dk kvinder.

Ville i starte en opsparing så der er til barnevogn, tøj hvis det bliver andet køn, barnedåb osv? Vi vil ikke bruge den samme barnevogn igen, men har intet imod at købe brugt.

Hvad ville i gøre?

Mvh.

ja jeg ville starte en opsparing

Anmeld

6. januar 2013

christina92

Anonym skriver:

Hej baby.dk kvinder.

Hvad ville i gøre?

Mvh.

Hvis i har muligheden for det vil jeg da hel klart gøre det

Anmeld

6. januar 2013

M (:

Anonym skriver:

Hej baby.dk kvinder.

Hvad ville i gøre?

Mvh.

Hvis I har muligheden for det, så ser jeg da ingen gode argumenter for at lade være (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.