Jeg er bare super lykkelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

bobbles

ja vi har faktisk fået snakket en hel del igennem og der er grædt en masse tårer og ting der er blevet forklaret! men vi kan simpelthen ikke undvære hinanden og vi elsker simpelthen hinanden højere end nogensinde før og vi er virkelig klar til at kæmpe for vores forhold og kæmpe for vores lille familie som pt. består af 4 ;-) mig kæresten og vores to piger Er bare så glad for det har ordnet sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Sillemoar

6. januar 2013

Lone Jakobsen

dejlig tråd.

alle forhold har op og nedture. dejligt at i kan snakke jer igennem krisen. det tror jeg er noget af det vigtigste.

Anmeld

6. januar 2013

BigHope13

Skøn at læse sådan en tråd hvor man vil og har muligheden for at kæmpe for familien
håber det lykkedes for jer og i må få en familie et forhold fyldt med kærlighed

Anmeld

6. januar 2013

Moar2011

bobbles skriver:

ja vi har faktisk fået snakket en hel del igennem og der er grædt en masse tårer og ting der er blevet forklaret! men vi kan simpelthen ikke undvære hinanden og vi elsker simpelthen hinanden højere end nogensinde før og vi er virkelig klar til at kæmpe for vores forhold og kæmpe for vores lille familie som pt. består af 4 ;-) mig kæresten og vores to piger Er bare så glad for det har ordnet sig

Hvor må det være fantastisk at nå der til hvor i har fundet ud af i ikk kan undvære hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.